Het vervolg topic van de vraag welk horloge ik niet over het hoofd mocht zien bij het overwegen van een horloge voor de afronding van mijn studie tijd.
Na een tijdje as sessie in Amsterdam kwam ik een serie horloges tegen die ik wel heel erg mooi vond. O.a. een Tudor Royal, Cartier Santos Dumont, een IWC ingenieur, een Omega Speedmaster & Aquaterra.
Bijna allemaal dik boven het beoogde budget in de eerste instantie. Dus opzoek gegaan in de jong gebruikte markt. Het liefst met garantie en nog lang geen onderhoud.
Vervolgens heb ik het internet afgespeurd en kwam ik keer op keer, na een tweede pasronde in Amsterdam bij een Aquaterra uit. Dat moest hem zijn. In de lijn van verwachting op het forum het budget iets……. opgerekt, en gister was het zover!!
Ik heb een Omega Seamaster Aquaterra gekocht via het forum, met garantie, geen onderhoud en een hoop extra accessoires!
Ik had nog niets gegeten, de eerste foto om de pols was notabene bij de gele M. Op de terugweg richting huis werd ik nog beloond met een prachtige lucht.
Onwijs bedankt @Nickjackelson voor het zorgvuldig bewaarde horloge en het leuke gesprek! Mooie hobby delen we!