NA: Ultieme schoolafronding, Omega Seamaster Aquaterra

Hi forum!

Het vervolg topic van de vraag welk horloge ik niet over het hoofd mocht zien bij het overwegen van een horloge voor de afronding van mijn studie tijd.

Na een tijdje as sessie in Amsterdam kwam ik een serie horloges tegen die ik wel heel erg mooi vond. O.a. een Tudor Royal, Cartier Santos Dumont, een IWC ingenieur, een Omega Speedmaster & Aquaterra.

Bijna allemaal dik boven het beoogde budget in de eerste instantie. Dus opzoek gegaan in de jong gebruikte markt. Het liefst met garantie en nog lang geen onderhoud.

Vervolgens heb ik het internet afgespeurd en kwam ik keer op keer, na een tweede pasronde in Amsterdam bij een Aquaterra uit. Dat moest hem zijn. In de lijn van verwachting op het forum het budget iets……. opgerekt, en gister was het zover!!

Ik heb een Omega Seamaster Aquaterra gekocht via het forum, met garantie, geen onderhoud en een hoop extra accessoires!

Ik had nog niets gegeten, de eerste foto om de pols was notabene bij de gele M. Op de terugweg richting huis werd ik nog beloond met een prachtige lucht.

Onwijs bedankt @Nickjackelson voor het zorgvuldig bewaarde horloge en het leuke gesprek! Mooie hobby delen we!

112 likes

Hehe Leuk man.
Gefeliciteerd met deze nieuwe aankoop.
't Is een prachtige machine.
Heel veel plezier ervan gewenst.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst in de mooiste kleur :smiling_face_with_three_hearts:! Geniet er met volle teugen van!

1 like

heel mooi, gefeliciteerd! :+1:

:laughing:

1 like

Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Gefeliciteerd topper

1 like

Mooi horloge om deze mijlpaal te vieren! Heel veel draag plezier!

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig horloge, geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd, mooie keuze

1 like

Wat een pareltje, geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Ah, daar is 'tie al, het NA-topic. Leuk geschreven! Heel veel plezier gewenst met je mooie Aqua Terra!

1 like

Mooie mijlpaal, dito horloge :ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst! En gekocht van een betrouwbaar forumlid. Goed terecht gekomen. En ja, nu heb je alleen even geld over voor de Mac :smile:

1 like

Mijn beste,

Zo zo, wat een mooi resultaat!!
Chapeau.:ok_hand:

Gefeliciteerd dan ook met deze bijzonder fraaie Seamaster.
Ziet er magnifiek uit.
Ik wens je er een formidabele tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Proficiat :partying_face:
Mooie Omega met een prachtige kleur :ok_hand:
Geniet ervan.

1 like

Prachtig, veel draagplezier!:ok_hand:

1 like

Keigoede aankoop. Veel draagplezier en de frieten zullen zeker gesmaakt hebben. Met mayonaise toch?

1 like

Gefeliciteerd :slightly_smiling_face: en ook met het horloge!

1 like