NA: Ultieme schoolafronding, Omega Seamaster Aquaterra

Mooi hoor, gefeliciteerd met de mijlpaal en je prachtige aanwinst. Kijk 'm glimmen :+1:

1 like

Mooi,
Leuk om je te verwennen met een mooie trofee.
Na een Ultieme school afronding.

:trophy:

1 like

Gefeliciteerd, Rens! Mooi horloge, hoor! Doe je nog even wat meer foto’s hier later? Welke studie heb je afgerond, trouwens?

1 like

gefeliciteerd, en nu komt de rest van je volwassen leven, en nog wel met een mooie Seamaster :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

Gefeliciteerd! AT altijd leuk. Horizontale teak deck dial ook beter. Mooi man. Veel plezier er mee.

1 like

Ach dat kan ook nog wel bij een beetje studieschuld toch, een opgerekt budget? :wink:
Alle gekheid op een stokje, prachtige aanwinst, enjoy!

2 likes

Gefeliciteerd. Prachtige AT in een mooie kleur. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je grote mensen horloge.
En wens je veel succes met je zoektocht naar grote mensen voedsel.

(Niet te snel volwassen worden hoor).

1 like

Was het maar zo’n feest. De fritessaus van McD is nog prima, maar helaas hebben heel veel snackbars in dit land geen mayo maar standaard fritessaus. Die zoete reut is niet te hachelen.

3 likes

Gefeliciteerd met deze heel mooie aanwinst, geniet ervan! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Gefeliciteerd met het afronden van je studie én je nieuwe horloge.

1 like

Gefeliciteerd! Staat je super mooi en top dat je via het forum zo goed geslaagd bent!

1 like

Perfecte allrounder mooie keuze :ok_hand:t3:

1 like

Als Belg mag ik er niet aan de denken. Daarom heb ik ook een buikje :wink:.

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Mooi horloge. Veel plezier ervan.

1 like

Frietsaus van de Mac, die gele saus is wel lekker😁

2 likes

Ik heb hogere management opleiding afgrond, alle casussen gaan over auto’s dus ik ben meteen begonnen met werken als autoverkoper.
Dat managen komt over een paar jaar wel. Eerst even een klein beetje ervaring op doen😁.

Er zullen waarschijnlijk nog een hoop plaatjes van dit horloge op het forum belanden de komende jaren😆

8 likes

Gelukkig is er geen studie schuld! Het cadeau van mijn ouders is mijn opleiding :smiley:. Fresh start!

1 like

Haha, dat was maar een dolletje. Maar dat is wel een fijne start natuurlijk!

1 like