NA: Ultieme schoolafronding, Omega Seamaster Aquaterra

Gefeliciteerd, prachtige Omega!

1 like

Ik heb @RensDV2 gisteren ontmoet en je mag van mij aannemen dat die jonge vent een stuk volwassener is dan menig HF’er.

5 likes

Oh, maak je niet te sappel. Als Nederlander heb ik ook een buikje, maar ik blijf halsstarrig in kamp “Friet” zitten met mayonnaise. Niet in kamp “patat” met ironisch genoeg vaak fritessaus.

Hoeveel procent van de HF leden heb je ontmoet? :slight_smile:

3 likes

Heel gaaf horloge! Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Geen idee…ik weet niet hoeveel leden het forum heeft. Het was een kwinkslag. Los daarvan kun je je zowel in het echte leven als op een forum volwassen of juist minder volwassen gedragen.

3 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

Schitterende keuze en mooie kleur, gefeliciteerd!

1 like

Van harte gefeliciteerd, echt een mooi horloge!

maarre…

Dan moet er toch eigenlijk een dikke Breitling bij? :wink:

1 like

Gefeliciteerd gaaf horloge

1 like

Dit gaat snel fout voel ik alweer aan haha, dit is in ieder geval niet mijn laatste ‘nieuwe’ horloge😆

1 like

Lekker gevoel he Rens, je studie goed afronden, tijd voor een mooi horloge. En die heb je met de Omega Seamaster Aquaterra, niet nieuw maar zeker al met de kop eraf tov een nieuwe. Wens je er een plezierige draagtijd mee :+1: :ok_hand:
Enne Nick is een top kerel, wel even thuis een foto maken van de full set en posten in het topic themaweken natuurlijk. Want dat kan met een full set, past in het thema :wink:

En op naar de volgende studie, die afronden en weer een topper erbij :smiley:

1 like

Gefeliciteerd met je studie en met deze mooie AT. Veel draagplezier. En succes in je job.

Top keuze, ook het budget oprekken :wink:
Gefeliciteerd met deze toffe NA

Prachtig! Wat mij betreft een van de meest geschikte 'daily’s.

Gefeliciteerd en jij hebt jezelf een mooi cadeau gedaan! :ok_hand:t3:

Gefeliciteerd!