NA: Ulysse Nardin

Ach ja, de productie van de Maxi Marine divers startte in 2003, en deze is van 2005 of 2006.
Te jong om vintage te noemen :wink:

1 like

Begrijp ik. Maar wat hier veelal langs komt is in veel gevallen best conservatief. Veel Rolex en omega’s. Natuurlijk is die eerste in mijn ogen met name met hun sportmodellen in de meeste gevallen niet zo met al die franjes. Daarom is het weleens tof om te zien dat iemand met iets anders komt.

1 like

Schitterend

1 like

Heel fraai veel draagplezier :+1:

1 like

Heel mooi, veel draagplezier :+1:

1 like

Dat klopt.
Zal deels ook komen omdat ze in Nederland niet volop te koop zijn en moeilijk te bekijken.
De nieuwprijs zal ook meespelen.

Maar als je in de gelegenheid bent om de nodige exemplaren van Ulysse Nardin in het echt te bekijken, gelijk doen. Ze krijgen dingen voor elkaar met de wijzerplaten die andere merken niet lukken.
En qua afwerking mag dit toch zeker wel high-end heten.
M’n eerste horloge met een open case back. Zelfs het aangepaste ETA uurwerkje is schitterend afgewerkt.
Niet alleen een eigen blauwe rotor, maar alle bruggen en wat tandwielen zijn ook geblauwd.

1 like

ETA uurwerkje in een UN?

Ulysse Nardin heeft ook mooie donkerblauwe alligator bandjes die op de kast aansluiten.

De prijs voor zo’n leren bandje vind ik dan iets minder mooi :grimacing:

Het horloge is hoe dan ook prachtig !

1 like

Zeer mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

Prachtig, zit er een ETA 2892-2 uurwerk in.

1 like

Nog maar wat fotootjes dan. :sunglasses:

Aparte blauwe kleur:

Donkerblauw met lichte sunburst:

Donkerblauw:

Uurwerkje:

5 likes

Man, man, man, wat gaaf deze !
Goed gedaan :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Da’s nou echt eens wat anders. Sympathiek merk, “vaart” zijn eigen koers. :slight_smile: Mooi!

O ja. Nu even doorsparen voor deze…

:innocent:

Eigen pics op de SIHH Geneve, 2018.

5 likes

Voor als je een kilometertje onder water wil :slight_smile:

1 like

Ik heb geen idee welke ETA als basis wordt gebruikt.
Wel weet ik dat ze behoorlijk worden aangepast. Sowieso de power reserve aan de voorkant, en bij in ieder geval de limited editions wordt de hele afwerking van het uurwerk ook door UN onder handen genomen.

Mooi Ulysse. Ik weet het nooit bij hen. Van prachtig tot, in mijn ogen, afzichtelijke modellen. Maar jij hebt me wel beet. Dit is een intrigerend horloge maar ook hier weet ik niet in welke categorie die zit voor mij. Veel plezier ermee, het is in ieder geval anders dan de standaard en dat is altijd +veel.

1 like

Hahaha hoe wil jij een kilometertje onderwater?..met een duikboot zeker…met perslucht ga je het niet redden😂

Wat een bijzondere knaller zeg, enjoy :grin:

1 like

Die is ook erg mooi, maar ik zou voor zulk geld toch voor een Freak gaan denk ik.
Laatst in Dubai ook bekeken. Ze wilden hem alleen niet uit de vitrine halen voor me :joy:

4 likes