NA: Ulysse Nardin

Gaaf horloge, nooit eerder gezien. Gefeliciteerd met je NA! :ok_hand:

1 like

Nee. ik ga dan toch liever voor het scheepsdek en de giek, compleet met functionele “lijnen”! :+1:

1 like

Het zou maar zo kunnen dat ik die in het echt ook mooier zou vinden.
Ik weet ondertussen dat een Ulysse Nardin ontzettend moeilijk goed op de foto is te zetten.

Ze maken ook genoeg exemplaren die eruit als kermishorloges op foto’s, maar als je ze dan in het echt ziet kun je je verbazen over hoe alles toch lijkt te kloppen door de afwerking en toch ook de symmetrie die er in zit.
Zelfs in de ‘erotische’ exemplaren, die (een beetje achteraf) ook aanwezig waren in Dubai.

2 likes

Ach, deze maken ze ook.

2 likes

Verkrijgbaar in Dubai
Tja

Erg gaaf.
Proficiat met je NA.
Geniet van je Ulysse Nardin, je ziet ze nagenoeg niet voorbij komen.

1 like

Heerlijke plaats.
Niet van dat bekrompen Calvinistische gedoe.
Heb je geld en wil je dat graag uitgeven aan nutteloze dingen als een horloge? Nou, daar kan dat gewoon :sunglasses:

2 likes

Ben vaak in Dubai geweest

Het verbaasd me dat ze die erotische horloges verkopen.

Ik heb ze daar niet gezien!

1 like

Het horloge door @anon11367652EV geplaatst heb ik daar ook niet gezien. Maar die is geloof ik al uit productie.
Maar de horloges met emaille? wijzerplaat met erotische afbeeldingen zijn er wel te koop.

In Dubai is geloof ik alles te koop, als je maar geld hebt.

2 likes

Gefeliciteerd! Een mooi horloge!

1 like

Wow bijzonder gave aanwinst Gongratz !

1 like

Apart en zeker niet alledaags! Ik vind het wel een hoop geld voor een “opgevoerde” ETA dat wel. Maar die haaien maken wel wat goed :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee! :smiley:

1 like

Die kleur, die haaitjes. Prachtig. Veel plezier ermee!

1 like

Daar zijn de nodige discussies al over geweest op dit forum, en dan met name over merken als IWC en Panerai.
Die keuze zal ieder voor zich moeten maken.
Het gaat mij hierbij meer het uiterlijk en de mate van afwerking. En dat je aan de achterkant een blik kan werpen op een mooi afgewerkt en opgevoerd ETA werkje, is mooi meegenomen.
Je kunt bij UN natuurlijk ook voor inhouse werkjes kiezen, maar dan moet je wel aardig wat centen mee brengen :grin:

1 like

Uiteraard, ik denk niet dat het ooit mijn keuze zal zijn (puur gevoelsmatig, niets mis met ETA an sich) maar dat moet ieder voor zich uitmaken

Wat er ook binnenin tikt, je hebt wel iets aparts om de pols :+1:

1 like

Zeer gaaf horloge! Die haaitjes!
ETA zou voor mij juist de doorslag geven, die kun je naar elke horlogemaker op de hoek van de straat brengen als er eens aan gesleuteld moet worden.

2 likes

Proficiat!!

:ok_hand:

1 like

Erg fraai. Duidelijk iemand die zich écht wil onderscheiden met een bijzonder merk/horloge. Heel veel plezier ermee :+1::+1::+1:

1 like

Heel erg gaaf horloge.
Geniet er van.

1 like