Hier lees ik een echte liefhebber Top, hoor!
Mooi horloge en niet alledaags.
Geniet van je Ulysse Nardin LE!
Prachtig mooi horloge. Jammer dat men ze zo weinig ziet.
Heel veel draagplezier gewenst,
Prachtig horloge. Gefeliciteerd en geniet er van.
De tinten blauw op deze foto’s zijn erg mooi!
Mocht ik je ooit tegenkomen dan mag je altijd een fotoreportage maken.
Zulke foto’s als jij maakt gaat mij niet lukken.
Dit soort horloges verdient eigenlijk beter dan wat telefoon-foto’s.
Zien er anders prima uit!
Deze foto ziet er prima uit (maar ik zou hier best op los willen gaan met de camera )
Haha, Dat is altijd eens mogelijk hoor. Ik weet zeker dat je betere foto’s maakt dan mij.
Man, wat een gaaf horloge. Veel plezier ermee.
Mooi! Veel draag plezier
Mooie aanwinst, en een mooi verhaal van Capibara.
Helemaal eens dat Ulysse Nardin veel te weinig aanbod komt op dit forum.
Tja, het gros heeft het hier meestal over betaalbare horloges voor iedereen.
Ok, Rolex daar zijn wel redelijk wat draadjes van. Gelukkig.
Ook zie je hier amper iets van F.P Journe en Richard Mille. Jammer eigenlijk.
Ulysse Nardin is een kei van een horlogemerk. Zelf had ik tot vandaag er meerdere op mijn lijst, maar de winst gaat nu voorgoed naar Omega. Omega voldoet net iets meer aan mijn eisen dan de modellen van Ulysse Nardin. Mijn keuze is dus een Omega seamaster 300meter en 600meter geworden. De wijzerplaat, de wijzers, het oersterke co-axial caliber, en de goede service ervaring van de Swatchgroup. Ze houden hun waarde, en ik kan genieten van de foto’s, al kan ik ook uren kijken naar de modellen van Ulysse Nardin. Ook zijn Omega horloges beter verkrijgbaar voor soms goede prijzen.
Ik zal nu vaker hier op het forum komen, doordat Capibara zo’n mooie Marine diver heeft.
Ik herken in het stuk van Capibara dat de grenzen vervagen. 15 jaar terug keek ik niet verder dan €100 voor een horloge.
Nu kijk ik al naar horloges van 10 keer zoveel en stond ik al bijna bij een juwelier op de stoep voor een ongedragen Rolex explorer II.
Gefeliciteerd met jouw NA, een prachtige en niet vaak voorkomende Ulysse Nardin! Veel plezier en mooie tijden er mee gewenst!