NA + unboxing The Watch Stand

Zojuist The Watch Stand binnen gekregen. Leuke gadget. Hierbij de unboxing.

33 likes

Mooi ding. Maar €289,-?! Dat is best een beetje fors. Ik neem aan dat het wel echt leer is?

5 likes

Yes deze is wel echt leer. Afwerking is goed. Heb ook nog een koos merkloos van Amazon incoming, dus dan gaan we het verschil zien…

Bij watchstands en bankstellen noemen we dat ‘leder’.

Hoeveel horloges passen hier nou op btw?

2 likes

Nice!

Ik ben benieuwd wat je nog meer hebt gekocht en waar je een apart topic met veel foto’s voor gaat aanmaken !

17 likes

Dat vind ik persoonlijk teveel op ieder met een hoofdletter lijken.

Op dit forum noemen we dat horloges

13 likes

Ik had hem al aangepast voordat jij hem postte, dus dan telt hij niet.

5 likes

Postte.

18 likes

OT: gefeliciteerd Ralph! Mooi ding.

image

4 likes

Idk, maar klinkt alsof een gezonde portie budget naar de marketingafdeling is gegaan :sweat_smile:

“This painstaking interaction as you fetch your box, open it, take out the cushion, put on your watch and then put everything away makes you less likely to store your watch correctly when you take it off for short periods.”

Mooi ding verder.

3 likes

Dus is eigenlijk een oplossing voor luiwammesen.

2 likes

Mooi maar prijzig ding . :blush:

Wel lullig dat ze nou net doen alsof ze dit soort horlogestandje uitgevonden hebben in Stockholm.:slight_smile:

Mijn vrouw heeft zo’n soort ding voor haar horloges, en ik merk dat de dikte van het kussen waar de horloges op rusten het vaak onmogelijk maakt om de bracelet van het horloge dicht te doen. Daardoor vallen ze altijd bij het minste of geringste naar voren, zodat ze onder de stand hangen.

Het lijkt er op dat deze hetzelfde probleem heeft, maar wat platter is. Liggen meerdere horloges er stabiel op? En hoe ga je om met het probleem dat als je er vier op hangt, en de middelste wilt hebben, je steeds horloges van dat kussen af moet schuiven om 'm te krijgen, dan weer dingen terug moet hangen, etc?

Wat vindt je, kort en goed, van de bruikbaarheid in de praktijk?

Ik koop voor bijna 300 Euro geen leuke gadgets als ik niet heilig overtuigd ben van het nut voor m’n leven, ik vind dat best geld.

Daarom hoop ik ook dat je er nut van gaat hebben. :slight_smile: Intussen houd ik het nog even bij m’n kisten met zachte kussentjes.

2 likes

1 like

RLC koopt deze puur voor de looks en insta worthy shots Henk komop, dat witte gij ook!

:wink:

7 likes

Niet mijn kopje thee zo’n ding.
Maar fijn dat jij er blij mee bent Ralph, dan ben ik ook grote blij! :wink:

Mijn God nou!

3 likes

Watch stand van 300€ in de IKEA PAX kast. Ik hou van de prioriteiten van de horlogeliefhebbers :stuck_out_tongue:

44 likes

Luiheid, inderdaad. Mijn motto is dan ook: ‘beter als je denkt’.

3 likes

Pas op, straks word je dichtgevlagd…

1 like