Jij koopt de laatste tijd een hoop leuke accessoires. Welverdiend, Ralph. Geniet ervan!
Wat een boel jaloerse reacties… Veel plezier ermee Ralph!
Ik ben ook benieuwd.
Ik vind het een verademing, iemand die niet alleen maar verkooptopics aanmaakt of tof probeert te doen zonder een inhoudelijke bijdrage te leveren. Dus wat mij betreft, goed bezig @RLC.
What’s next?
Haha, viel me ook meteen op!
Ik neem aan, Ralph, dat je dit standaardje op het tafeltje naast je zakmesje zet. Mooi in 't zicht, met een van je mooie klokkies erop.
Tof is*
Stukje marmer, stukje skai leer en daar dan 289 euronen voor betalen?
Zal wel aan mij liggen maar mij kan het niet bekoren want ik zie geen meerwaarde in het feit je horloges ergens netjes op neerleggen of dit ding.
Doe mij maar een fijne horloge doos voorzien van glas zodat ik mijn horloges mooi kan zien en ze stofvrij zijn opgeborgen.
Maar whatever makes your clock tikin’
Ziet er leuk uit… nuttig? Tja… ieder (of leder) zijn ding
Die dingen krijg ik altijd aangeboden op insta in ruil voor wat stories en posts. Ik zie er het nut niet echt van in dus pas altijd…
Het plaatje onderop is scheef geplaatst…
Ik vind dit persoonlijk niks.Laten we het horloge balanceren op een kussen ipv veilig op een tray (op leder).
Niks voor jou, Ralph. Kans dat je horloge eraf glijdt is aanwezig.
Achja, als jij het mooi vindt!
Het principe van een watch stand is heel leuk, alleen of iedereen het eens is over de prijs is wat anders. Desalniettemin, erg leuk
Gewetensvraag: Gekocht of gekregen voor een #InstaReview? Ik bedoel, zo voor wat dikke foto’s is wel een mooie standaard maar wat @BadgeandBezel al aangeeft … je legt je horloge toch niet weg op zo’n ‘stand’? Of echt wel?
PS wat het jij toch een heerlijke collectie horloges! Echt top. Vind ik.
Je witbalans is te blauw.
Dat heeft zeker wel wat. Chique verschijning.
Bedankt brigadier Roald
Is dit nu gewoon een rebadged AliExpress ding? Zoals bijna alles wat ik tegenwoordig zie? Of is dit een origineel iets in eigen beheer gemaakt wat door AliExpress wordt nagemaakt?
The Watch Stand schijnt de eerste geweest te zijn. The real OG.
Heb nog een el cheapo van Amazon incoming. Kan wellicht tegen die tijd (duurt een maand voordat het er is of zo) een vergelijking maken.
Sternglas all over again?
Jawel wilde met name zo’n stand voor als ik in de keuken bezig ga of iets anders waarvoor ik het horloge af moet doen. Kan ik hem mooi neerleggen. Daarnaast ziet het er ook wel tof uit en levert het mooie plaatjes op.
De nieuw The Watch Brigade Watchroll van Watchpouch zal voornamelijk ook als decor voor foto’s gebruikt worden. De keren dat ik daadwerkelijk mijn horloges op die manier op reis neem zal op een hand te tellen zijn. Daardoor komen nog van die andere watchrolls binnen van Bosphorus en Mirage. Iets makkelijker te hanteren een wederom ook leuk decor voor foto’s.
Dankjewel kerel ben er ook heel erg blij mee