Spreek je dit altijd volledig uit?
Dit is mijn Rolex Submariner No-Date 114060 Ceramic Black, tentoongesteld in de nieuwe The Watch Brigade Watchroll (made by Watchpouch).
Van harte met je horlogestatief, kerel.
Spreek je dit altijd volledig uit?
Dit is mijn Rolex Submariner No-Date 114060 Ceramic Black, tentoongesteld in de nieuwe The Watch Brigade Watchroll (made by Watchpouch).
Van harte met je horlogestatief, kerel.
Volgens mij is het de bedoeling dat je het horloge met de sluiting open op het rekje hangt.
Mooi ding! En een Europees product, helemaal goed. Ik kan het bijzonder waarderen, wanneer mensen daar bewust voor kiezen. Gezien het prijskaartje, hoop ik wel dat hij zich bewijst qua materialen, afwerking en duurzaamheid.
Gezien je collectie, zou een ding van een tientje ook wel een beetje lullig en krenterig over komen.
Ah oké dank voor de reactie. Hoop dat het dan stabiel ligt. Ga ook eens googelen voor de el cheapo uitvoering
Volgens mij is de bedoeling om hem open te laten. Zo staat het op alle foto’s. Denk ook dat het kussen te groot is om hem dicht te doen.
Ja, net als;
IWC le petit prince pilot chronograph .
Ps: nu ik zo de foto’s zie vind ik zo’n watchstand helemaal niet gek. Leuk zo voor op thuiskantoor op je bureau
Die heb ik ook besteld. Die komt ook nog binnen.
That was exactly what I was thinking
Ah, we gaan weer nodeloos Engels proberen te schrijven.
Hij hoopt dat ik het dan niet snap…
Toch weer mooi hoe elk, maar dan ook elk topic van Ralph spraakmakend blijkt te zijn.
Dat doe je goed, Ralph!
Ondertussen hou ik het bij mijn Alimannetje van zo’n €15
Echt steen!
Als ik zie voor wat voor bedragen er spiegeltjes, kraaltjes en kleine toilettasjes te koop staan, dan vind ik bijna 300 euro voor een standaard best meevallen.
Veel plezier er mee Ralph.
Iedereen koopt toch lekker wat hij / zij wil.
Persoonlijk zou ik er mjjn geld niet aangeven, de stenen voet/ steun, doet me iets teveel aan een grafzerk denken, en nog met een gouden plakaat erop ook…
Een mens moet toch wat met al dat
Tuurlijk, in dezelfde zin ga ik graag rondjes rijden op mijn Ducati Scrambler Icon 800cc desmodromic L-twin
Rolt zo van de tong
@rlc, heb je serieus een watch stand in de keuken? Wat is er mis met even neerleggen als je iets doet?
Krasjes.
Mooi ding @RLC!
Ik heb er zelf ook eentje. En eigenlijk vergeten wat ik er voor betaald heb. Maar je koopt een horloge van €5.000 tot €30.000 euro (waar een schakeltje soms al €450 kost) en dan ga je twisten over een horlogestandaard van €289 oid. Lekker boeie!
Netjes hoor.
Handig hoor, zo’n grafzerk naast je bed. Dit is alleen de goedkope met kunstleer… Doet het al jaren prima.
Ik zou alleen vang zijn dat ik die krengen omstoot. … met alle gevolgen van dien.