Schuursponsje! Niet …
Ik zie mijzelf nog niet zo’n standaard in de keuken zetten. Precies wat @Brick ook schrijft, moet je telkens voorzichtig zijn dat zo’n ding niet omlazert. Ik hou trouwens gewoon mijn horloge om.
Schuursponsje! Niet …
Ik zie mijzelf nog niet zo’n standaard in de keuken zetten. Precies wat @Brick ook schrijft, moet je telkens voorzichtig zijn dat zo’n ding niet omlazert. Ik hou trouwens gewoon mijn horloge om.
Ik zal je eens wat foto’s sturen van horloges tijdens het koken. Zo zat gister m’n Squale onder de as en het vet van de barbecue, en daar kan dat ding gewoon tegen. GSsen in de marinade? Geen punt. Een Yema Flambé? Kan allemaal.
Je kunt ze dus ook gewoon omhouden tijdens het koken he. Zolang de zombie-apocalyps niet uitbreekt is er niets aan het handje in de keuken.
Hahaha… Wat bendegij toch ook een schuursponsje, Henk.
Mooi spul Ralph maar aan mij ook niet besteedt. Ik draag ook altijd maar 1 en de rest ligt in de kluis.
Om ze allemaal in één keer mooi ten toon te stellen is dit misschien wat voor je, zelf even voetje onder knutselen;
(Geintje hoor)
In dat geval kan je horloges eigenlijk ook niet meer dragen, een nog grotere kans op krasjes
Wat kan je in hemelsnaam doen in de keuken dat je je horloge even weg moet leggen ?
Als je deeg aan het kneden bent snap ik het nog wel ergens, maar verder?
Ik wilde niet reageren maar wat doe jij in godsnaam in de keuken dat je horloge uit moet?
Of tijdens zo goed als eender wat. Maar dan zeker tijdens het koken, tenzij je constant tot aan je oksels tussen de oesters zit te wroeten. En zelfs dan zou ik geen reden zien om eerst de keuken te verlaten om m’n horloge uit te doen.
Ah ik snap het, tijgerbrood…
In de keuken heb ik de enige kans om functioneel gebruik te maken van mijn diver bezels. Mooi niet dat ze dan afgaan.
Al is het maar om mijn vrouw te laten zien hoe handig het is om een horloge te hebben, en nog een, en nog een…
Ik had er ook 1 besteld vorig jaar. Heb m 2-3wk elke dag gebruikt, toen 2-3wk af en toe,toen bleef ie staan, nu heeft mijn vrouw m maar genomen en hangt ze haar armbanden er aan.
Iets met oude hond en nieuwe dingums.
Da’s vrijwel de enige activiteit waarbij ik het zou begrijpen als je 'm afdeed. Je gaat niet tot aan de okseltjes in een koe staan trekken om te helpen kalveren. Dat is vies.
Mijn vrouw lacht er eenmaal heel hard om en vraagt me daarna om dat ding héél snel uit de keuken te halen.
Ik heb hem ook niet in de keuken staan. De Amazon variant komt in de woonkamer op een mooie sidetable. En als ik wat moet doen waarbij ik het nodig vind om mijn horloge af te doen, bijvoorbeeld in de keuken dan leg ik mijn horloge op die watchstand.
Deze The Watch Stand heeft een mooi plekje in de meest bekende kast van HF gekregen.
Dat heb jij toch helemaal goed mister.
Bedankt voor de info George Clooney.
Een goedkope hommage uit China?
Hier op het forum is iemand aanwezig die dat maar niks vindt
Ik luister.
Kan een Rolex niet tegen sla zwieren?
Waarom een hele discussie over of het gebruiksvriendelijk, handig en/of functioneel is?
De man heeft (veel) centjes en koopt wat hobbyspul waardoor het bloed op sommige delen van zijn lichaam in een stroomversnelling komen.
Nogmaals gefeliciteerd Ralph
The meme has returned
Iets met zelfspot