Whoehaha
Hahaha, leuk verhaal! Leuk horloge Fred!
Deze moet je in de doos laten en in de kluis ook. Over 20 jaar is het zeker het dubbele waard .
Mijn beste,
Dank voor het delen van je uitvoerige en enthousiaste verhaal.
Heel leuk!!
Veel draagplezier met deze eigenzinnige Olevs.
Orologio Signaturis Temporis
Leuk verhaal Fred, een like heb je maar met alle respect: laten ze die horloges maar mooi op dat unieke plekje houden. Mooi is het niet.
Kunst of kitsch?
Domme vraag, kunst natuurlijk. Dat zie je toch gelijkš¤£
Haha wat een verhaal. Niet echt mijn smaak, maar ik wens je er veel plezier ermee!
Dank je, maar je moet er niet op kauwen. Smaakt nogal metaalachtig
Leuk horloge hoor. Kan hem waarderen. Plezier ermee.
Gefeliciteerd met je Chinese NA Ferry. Unieke dag aanduiding inderdaad
āHey Lin, slaapkop, we hebben weer aan zoān Hollands Horlogezwijn die miskleun van de maand verkocht, en hij maakt er nog gratis reclame voor ook bij zijn andere horlogezwijnvriendjes! Als je klaar bent met die badge voor Lolex dan moet je die afgekeurde Olevs afmaken. Dan sturen we ze naar onze distributeur in BelgiĆ«. Hoe heet dat plaatsje? O ja, Lommel!ā.
eentje waarvan ik nog nooit gehoord of gezien heb,
toch een aangename verschijning,
draag hem met plezier
Prachtig verhaalš.
Horloge iets minder .
Maar in ieder geval gefeliciteerd met deze NA
Volgens mij word je er niet ouder maar juist jonger. Maand is daar 30% langer en dus is het jaar ook 30% langer. Dus als je hier op je 80e sterft ben dat daar bij lange na nog niet, en dus sterf je daar op jongere leeftijd. Maar verder vind ik het een prachtig verhaal met een prachtig horloge.
Ik voel een nieuw weekthema aankomen, show je 39ste dag
Je kan ook niks aan die Oeigoeren overlaten
Hoop niet dat sint juttemis op deze dag valt, want dan hebben we een probleem
Ben je nu helemaal van de pot gerukt, beetje die super Olevs afmaken. Dit is een hele speciale unieke Olevs. Even extra reclame maken, mensen allemaal een Olevs kopen, kwaliteit 10, afwerking 10, afwijking 0. Tis nog net geen COSC
Nee nee, je moet het juist omdraaien. Als je op dat speciale plekje 80 jaar wordt ben je een stuk ouder dan in de rest van de wereld
Ik zou mijn MoonSwatch ervoor inruilen, echt waar!