Die wonen elders in China, maar op dit speciale plekje heeft zelfs Xi Jinping geen grip
Ja dat snap ik, plastic voor witgoud met geelgoud. Daar trap ik echt niet in
Goed verhaal Fred, leuk geschreven!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, echt ābang for buckā hoor ik wel
.
Geniet er van!
Als ik daar 80 jaar zou worden, dan zou ik hier met onze jaartelling en kortere jaren inmiddels 100 zijn geweest. Dus ook dan sterf ik daar op jongere leeftijd Nou jij weer!
Kan je niet vergelijken, zijn 2 verschillende dimensies. Maar ik nok even, schoonmoeder 89 jaar is gevallen en met ambulance naar ziekenhuis gebracht. Assie is bij haar, ik moet hier de wacht houden en telefoontjes opvangen.
Weer een echt Ferry verhaal.
Geen touw aan vast te knopen.
Ondanks dat Ferry, heel veel plezier ervan , en als het ding wel goed op tijd blijft zou dat voor mij ook ruim voldoende zijn.
Want je weet, de datum is voor pensionadoās als wij totaal onbelangrijk.
Edit, oh ja, bijna vergeten.
Ik vind het ook nog een afschuwelijk ding.
Je had van dat geld beter drank kunnen kopen, dan was je er met ƩƩn dag koppijn waarschijnlijk vanaf geweest.
Nu krijg je dat elke keer dat je die draak terugziet geheid opnieuw.
Jezus
39 mei terwijl ik 31
Mei jarig ben, Weer mān verjaardag vergeten.
Maar geniet van je kermis attractie!!!
Altijd leuk om iets wat anders is in de collectie te hebben (datum)
Maar misschien ben ik wereldvreemd, maar wat zijn 4 donnieās?
4 euro? 4 tientjes? 4 yen (vernoemd naar de acteur
Donnie Yen?). Echt geen idee, kan zoveel verzinnen.
Haha Eddie, kreeg van een ander te horen āleest als een jongensboekā .
En je moet er ook geen touw aan vast knopen, gewoon met verstand op 0 lezen. Zo heb ik het ook geschreven
Maar echt, hij loopt nog steeds netjes op tijd. En niet eens om de pols vandaag, maar je hebt gelijk vwb de datums, bij deze is die nog goed af te lezen. Maar er zijn horloges bij .
Man hij is prachtig, vooral al het erop schijnt
. En toevallig donderdag 2 flessen Gin gekocht in de aanbieding, krijg je geen koppijn van. Maar echt stabiel lopen doe je ook niet na een fles
Zie de uitnodiging wel komen op 31 mei, Btw de kermis is afgelopen
4 donnieās staat gelijk aan 4 joeten en die staan weer gelijk aan ā¬40,00
Mooi toch? Ik zie die Olevs weleens voorbijkomen en het zijn grappige dingen voor niet veel.
Wat betreft je verhaal: wat kun jij toch ouwehoeren
Tja Petra, aangeboren afwijking