NA: Universal Geneve Polerouter s20214-4 & Polerouter only topic

Ik ben me onlangs van oriënteren op een Polerouter en je had hier wel het ultieme exemplaar hoor. Prachtig, die combinatie van goud en zwart. En toch na twee jaar weer verkocht zag ik in de link. Moet pijn gedaan hebben, maar ik snap je argument. Ben dus twee jaar te laat :joy:. Maar dank voor het starten van dit mooie topic en alle informatie!

Dat was een mooie ja. Maar je moet wel goud willen dragen.

2 likes

Niks mis met goud :wink:

1 like

Incoming!

8 likes

Lijkt op een GF bracelet… maar niet de juiste clasp voor UG.

Wat voor band is het?

1 like

Wel, is exact dezelfde band maar met blanco clasp… en voor 1/4de van de prijs :wink:
Heb een deal met de verkoper, als de endlinks niet mooi sluiten op m’n Polly, dan mag ik de band retour sturen.

Kijk er naar uit want dit vind ik het mooiste type stalen bracelet voor Polerouters.

1 like

4aadb198c16646b782d814e63150b19b40007244

Ik heb zo’n zelfde gehad. Die sloot goed aan op 18.5

2 likes

Overheerlijke combi :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vond m zelf niet zo fijn dragen. Mooi zijn ze.

Kunnen die makkelijk ingekort worden trouwens?

1 like

Nee

Damn :sweat_smile:

:rofl::rofl::rofl: succes alvast (spreek uit ervaring)

En uiteindelijk gelukt? :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Ja maar dit is een serieus werkje :wink:

Mmh, kweenie. Heel lang was deze mijn grail bracelet voor die Uni maar helaas net niet de goede breedte. Als het me ooit was gelukt om deze combi te realiseren dan…:thinking:

2 likes

?

Die bracelet lijkt op die van een unisonic sub

1 like

Mogelijk al bekend, maar ik vond dit nog wel aardige informatie:

2 likes

Goedemorgen forumgenoten. In mijn zoektocht naar een mooie polerouter kwam ik deze tegen:

Kroon lijkt niet origineel, maar ik kan dit type ook niet thuisbrengen (geen ref. Nr.). De tekst op de plaat is in wit uitgevoerd. Kwam dat vaker voor, of hoort dit goud te zijn? In het eerste geval is de wijzerplaat zeker niet origineel, maar het lijkt wel strak allemaal.
Wat is jullie mening?

1 like

Vind ik niet. Waar heb je deze gevonden? Volgens mij is de print opnieuw aangebracht. Ug polerouter staat veel te laag.
Lijn moet in principe door automatic/microtor lopen. Wat zit er tussen 10 en 11?

Dit is de print van een roestvrij stalen uit dezelfde periode

Denk dat t een goldcapped 20363-1 had moeten zijn.

Overigens is van die de kroon ook niet origineel.

4 likes