Ah had ik moeten kunnen gokken met die big crown.
Heb 2x 204612-2’s met 218-2’s erin.
Ah had ik moeten kunnen gokken met die big crown.
Heb 2x 204612-2’s met 218-2’s erin.
Allerleukste ref vind ik!
Me too. De andere zijn me net iets te klein . Deze dragen relatief groot en de kroon is niet pietepeuterig.
deze P
Mooi stukje research over de Polerouter al zou er toch een enige correctie gedaan moeten worden op de “Wilhelmina”.
Naar mijn mening, en ik heb een uitzet gedaan op mijn blog, lijkt het mij meer aannemelijk dat dit horloge is geproduceerd voor de Firma Webendorfer en niet voor het Nederlands Koninklijk huis.
Plausibele insteek. De mijne had overigens géén W logo, en dat vond ik op dit simpele horloge een stuk cleaner persoonlijk.
Goedemorgen,
Kwam deze site The Polerouter Reference Website tegen, met een doorzichtige inkijk achterkant voor een Polerouter
Als je dit mooi vindt en je originele deksel niet wil “opofferen” dan is dit iets voor jou
Groeten Iwan
Voor mijn ref is er nog een beschibkaar, maar zodra die beschikbaar komt vind ik het wel leuk om als optie te hebben.
De caseback schijnt er niet dikker van te worden.
@martijn, jij had er toch al 1?
Ik vind dat het niet hoort op een Polerouter maar dat is weer die vervelende purist in mij
Ik heb graag opties. Zo houd je de ori caseback weer netjes.
Dat klopt ik had het 2e prototype dat gemaakt was deze past perfect op mijn late 204607-1
De kast word er iets dunner van inderdaad. Ik snap het puristen verhaal maar zo een mooi uurwerkje moet getoond worden.
Wat @Ruud zegt over het besparen van de originele caseback sluit ik mij ook bij aan
Ziet er gaaf uit! Helaas nog niet beschikbaar voor de 204612/2
Precies de ref waarvoor ik ook op de caseback wacht.
Cal 71 is minder gemaakt dan de cal 6X reeks, omdat quartz toen opkwam, heb ik ooit gelezen op watchuseek. Volgens mij zijn er meer cal 71 met dag en datum aanduiding dan alleen datum aanduiding vreemd genoeg.
Dat lijkt een hele goeie.
Yep, hij is zeer strak. Broertje van die van @septentrio . Alleen het glaasje is niet origineel.
Vet! Post je foto achterzijde? 11-63 in caseback? 218-27 movement met HON import code?
Watchknut IG heeft ook net een broertje verkocht. Serials liggen allemaal dicht bij elkaar.
Heel mooi!