NA: Universal Geneve Polerouter s20214-4 & Polerouter only topic

Ik PB je wel even.

1 like

voor de vele liefhebbers hier: verkoper op ebay heeft vele uur en minuten wijzers van verschillende polerouters

1 like

Ff nieuw leven in dit draadje, m’n nieuwe met cal 215

13 likes

Ik draag dit horloge weinig. De laatste tijd eigenlijk alleen maar in het weekend, in de avond en thuis. Eigenlijk meer een verzamelstuk aan het worden, maar dat mag de pret niet drukken:

23 likes

Prachtig ding!

is nog steeds een prachtige horloge. Ik vermoed niet dat je deze ooit kwijt wilt? is het een s of een h model?

1 like

Een “s” (ik ben de topic starter)
En nee…deze gaat niet weg (denk ik :grimacing:) Het enige dat ik me nu kan voorstellen is een ruil tegen een stalen variant.

2 likes

Om het topic wat leven in te blazen hier nog wat foto’s van mijn late 204607-1 inmiddels is er ook een originele buckle 14mm onderweg :smiley:

28 likes

:drooling_face:

2 likes

Blijft, ondanks de ‘hype’, echt een prachtklok!:drooling_face:

2 likes

Ik denk dat de “hype” meer dan verdiend is!

2 likes

Dat kan ik zeker niet ontkennen!

2 likes

oh dom van mij. Is wel echt een prachtig horloge. toch zijn de lugs van de stalen modellen altijd at beetje scherper als ze unpolished zijn. Misschien iets met de capping?

scherper ga je hem niet vinden. 14MM Dat is een stevige taper niet?

1 like

Ik vind de lugs hier nu net níet bijzonder scherp om eerlijk te zijn. Wel een mooi horloge hoor.

2 likes

ik had het over de onderkant eigenlijk. De bumpers hebben altijd de scherpste lugs for some reason.

Plaat is goed. Is wel eens gepolijst… maar goed. Er zit nog voldoende vorm in. Ik heb ze ook wel helemaal vern**kt gezien. Dat is deze niet.

2 likes

ja helaas zijn er veel voorbeelden van slechte

2 likes

Ja dan loopt de hand van 19 naar 14mm

De buckle is 16mm breed dus mwa gaat nog wel

Die dingen zijn onvindbaar

1 like

Is misschien een beetje het licht dat er op valt

Lugs zijn zeer puntig en scherp aan de onderkant en van boven zit er nog een goede lijn in.

Zal straks is proberen dit goed in kaart te brengen

1 like