NA: Universal Geneve Polerouter s20214-4 & Polerouter only topic

16 mm kan ik nog wel vinden :grin:

1 like

Beide 16 en 14mm werden origineel met polerouters verkocht.
Flinke taper was toen meer in dan nu. Ik vind het zelf wel heel sjiek staan.

En ehh… ik ben best geinteresseerd in je 16mm buckles hoor :wink: .

2 likes

ik zal eens vragen hoeveel hij er had.

14 mm taper is wel echt bijzonder mooi helaas maken ze dat nu niet meer.

1 like

14mm buckle eindelijk gevonden :smiley:

Heel toevallig tegen aangelopen…

Ik sprak een eBay seller over een onderdeel van een horloge dat hij te koop had. Na de aankoop nog een beetje gevraagd of hij meer te koop had en eventueel van UG.

Ik vertelde dat ik liefhebber was van de polerouters, en nog zocht naar een originele buckle. Hij vertelde dat hij helaas niets had liggen en mij niet kon helpen.

Na een paar dagen had ik een berichtje in mijn inbox. Het was dezelfde verkoper, en hij vertelde dat hij iemand kende die misschien wel is een buckle zou kunnen hebben.

In alle blijheid een berichtje naar diegene gedaan waarbij hij vertelde dat hij er inderdaad eentje had. het ging om een buckle met 14mm aanzet

Dit was niet meteen mijn voorkeur omdat ik eigenlijk een 16mm zocht maarja dit is al een speld in een hooiberg

Nu is mijn polerouter niet alleen in perfecte staat maar ook helemaal compleet. (Custom bandje komt nog)


Nog steeds opzoek naar een 16mm btw :smile:

13 likes

nog even geduld en die 16 mm zal er ook zijn :wink:

2 likes

Nice! En een stalen gesp vinden is een zeldzaamheid tegenwoordig. Had vorig jaar een mooie gevonden. Persoonlijk vind ik het mooi die tapering van 18mm naar 14mm.

1 like

Hé, jammer, dit topic is nogal stil gevallen. Even leven inblazen dan maar.
Blijft heerlijk spul, vooral de manier waarop die binnenring het licht weerkaatst.

15 likes

En @fritzer:
deze staat te koop op OF, die lijkt op de jouwe (maar dan met een bumper):

https://omegaforums.net/threads/universal-geneve-polerouter-20214-4-black-dial-1900eur-bargain.118405/

Ben het even kwijt, heb jij de jouwe nog?

Is zelfs precies dezelfde. Ik heb ook een 20214-4. En ik heb hem zeker nog…en nu zelfs om:

Foto van eerder deze week

Ik heb overigens net als jij, dat goud nog steeds niet echt mijn ding is. Maar deze blijft qua design en historie echt zo fantastisch, dat ik hem echt niet weg kan doen (alleen ruilen tegen jouw genta-case Polerouter is een optie)

10 likes

Heb binnenkort mijn 3 polerouters terug :heart_eyes:

Misschien toch een keer gaan voor een vol gouden

3 likes

Even wat leven inblazen inderdaad :smiley:

nogsteeds mijn favoriete horloge, zelfs in de concurrentie van een pre moon speedmaster en een cosmonaute 809

15 likes

Blijft mooi!
Maar kan me ook voorstellen dat je eerder een stalen horloge pakt 's ochtends.

1 like

Niet de gewoonlijke polerouter maar toch nog steeds heel mooi. Plus heel zeldzaam en vermoedelijk limited edition omdat een mede verzamelaar een nos heeft met een limited edition sticker erop. Was mijn sweet sixteen cadeau.

4 likes

Ik vind dit een hele mooie Polerouter (Geneve).

1 like

Thanks :+1:

1 like

Eindelijk gevonden sinds April dagelijks wel 1 of 2 rondjes gedaan om er eentje te kunnen vinden.

Een originele 16mm buckle

11 likes

congrats

1 like

Zo he, jaloers! Die zijn nagenoeg niet meer te vinden!

2 likes

16 likes