Ik kan jouw enthousiasme begrijpen
omdat mijn eerste “verzamel” horloge een Polerouter was
en nog steeds een van mijn lievelingen
Gefeliciteerd en veel plezier ermee bij het dragen
Groeten Iwan
Fenomenaal! Van harte gefeliciteerd!
Goed verhaal zeg, daar heb je werk van gemaakt!
Leuke informatieve bijdrage.
Veel draagplezier!
Prachtig geschreven Freek en wat een heerlijke NA, proficiat en geniet ervan!
Mooi verhaal en gefeliciteerd met de aankoop!!
Wat een leuk en interessant topic. Ik ben dan ook zeer gecharmeerd van de Polerouter en hij staat dan ook hoog op mijn verlanglijst. Ben alleen bang dat het model na jouw verhaal weer populairder is geworden wat de prijs natuurlijk opdrijft…
Uitstekende inhoudelijke bijdrage voor de vintage liefhebbers! Zo goed beschreven dat ik zelf ook zin krijg in een jacht
Wat een mooi stukje geschiedenis, ik had eerlijk gezegd nog nooit van het merk gehoord, ziet er heel mooi uit, veel plezier ermee.
Proficiat met deze schitterende aanwinst. Heerlijk om om deze wijze meegenomen te worden in het verhaal achter Universal en de Polerouter. Als ik een hoedje op had, had ik hem voor je afgenomen
Proficiat met je NA. een heel mooi exemplaar!
Ook een mooie informatieve post, dank daarvoor, heb wel een klein foutje ontdekt
Ik heb toch echt een microrotor uurwerk hoor
Kijk! Jij hebt het goed gelezen. Dank voor de oplettendheid. Inderdaad een foutje gemaakt. Een bumper uurwerk met microrotor klinkt als een soort hybride uurwerk . Ik kan het helaas niet meer aanpassen.
Prachtig horloge, veel plezier ermee.
Ik heb het met veel plezier gelezen! Gefeliciteerd en draag het in goede gezondheid
Congrats, veel draagplezier
Bedankt voor je mooie tekst en uitleg over Universal en het ontstaan van de polerouter. Mooi in elkaargezet met bijpassende foto dit was een plezier om te lezen. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Prachtig verhaal. Ik heb het met veel plezier in etappes gelezen, hartelijk dank voor de moeite.
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst en geniet ervan!
Weer een stuk wijzer geworden door de uitgebreide info.
Èn een prachtig horloge!
Thanks voor alle complimenten en leuk om te zien dat het stukje ook gelezen wordt.
Ik vond het zelf erg leuk om zo de diepte in te gaan en meer te weten te komen over dit horloge. Maakt het draagplezier ook nog groter!
Bedankt voor je mooie verhaal!
En vooral proficiat met deze geweldige aanwinst!
Ik zoek nu precies dezelfde, maar dan in het staal en met zwarte wijzerplaat