NA: Universal Geneve Polerouter s20214-4 & Polerouter only topic

:star_struck: Ik kan jouw enthousiasme begrijpen :blush: omdat mijn eerste “verzamel” horloge een Polerouter was :heart_eyes: en nog steeds een van mijn lievelingen :sparkles:
Gefeliciteerd en veel plezier ermee bij het dragen :star_struck:
Groeten Iwan :motorcycle:

19 likes

Fenomenaal! Van harte gefeliciteerd! :heart_eyes:

2 likes

Goed verhaal zeg, daar heb je werk van gemaakt!

2 likes

Leuke informatieve bijdrage.
Veel draagplezier!

2 likes

Prachtig geschreven Freek en wat een heerlijke NA, proficiat en geniet ervan!

2 likes

Mooi verhaal en gefeliciteerd met de aankoop!!

2 likes

Wat een leuk en interessant topic. Ik ben dan ook zeer gecharmeerd van de Polerouter en hij staat dan ook hoog op mijn verlanglijst. Ben alleen bang dat het model na jouw verhaal weer populairder is geworden wat de prijs natuurlijk opdrijft…:flushed::wink:

2 likes

Uitstekende inhoudelijke bijdrage voor de vintage liefhebbers! Zo goed beschreven dat ik zelf ook zin krijg in een jacht :slight_smile:

3 likes

Wat een mooi stukje geschiedenis, ik had eerlijk gezegd nog nooit van het merk gehoord, ziet er heel mooi uit, veel plezier ermee.

1 like

Proficiat met deze schitterende aanwinst. Heerlijk om om deze wijze meegenomen te worden in het verhaal achter Universal en de Polerouter. Als ik een hoedje op had, had ik hem voor je afgenomen :slight_smile:

1 like

Proficiat met je NA. een heel mooi exemplaar!
Ook een mooie informatieve post, dank daarvoor, heb wel een klein foutje ontdekt :wink:

Ik heb toch echt een microrotor uurwerk hoor :wink:

5 likes

Kijk! Jij hebt het goed gelezen. Dank voor de oplettendheid. Inderdaad een foutje gemaakt. Een bumper uurwerk met microrotor klinkt als een soort hybride uurwerk :stuck_out_tongue_winking_eye:. Ik kan het helaas niet meer aanpassen.

2 likes

Prachtig horloge, veel plezier ermee.

1 like

Ik heb het met veel plezier gelezen! Gefeliciteerd en draag het in goede gezondheid :+1:

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Bedankt voor je mooie tekst en uitleg over Universal en het ontstaan van de polerouter. Mooi in elkaargezet met bijpassende foto dit was een plezier om te lezen. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Prachtig verhaal. Ik heb het met veel plezier in etappes gelezen, hartelijk dank voor de moeite. :+1:

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinst en geniet ervan! :sunglasses:

1 like

Weer een stuk wijzer geworden door de uitgebreide info. :+1:t2:

Èn een prachtig horloge! :ok_hand:t2:

1 like

Thanks voor alle complimenten en leuk om te zien dat het stukje ook gelezen wordt.
Ik vond het zelf erg leuk om zo de diepte in te gaan en meer te weten te komen over dit horloge. Maakt het draagplezier ook nog groter!

3 likes

Bedankt voor je mooie verhaal!
En vooral proficiat met deze geweldige aanwinst!

Ik zoek nu precies dezelfde, maar dan in het staal en met zwarte wijzerplaat :slightly_smiling_face:

1 like