NA: Universal Geneve Polerouter s20214-4 & Polerouter only topic

Heel eerlijk gezegd spreekt vintage algemeen (en dus ook dit horloge) me niet`zo aan maar dit verhaal nodigde echt uit tot lezen wat ik dan ook met plezier heb gedaan! Bedankt!

Qua vintage vind ik dit wel een van de mooiere en meest bijzondere.

1 like

Geweldig zeg. Gefeliciteerd met de aanwinst en dank voor het mooie verhaal.

1 like

Met plezier je verhaal gelezen. Tering jantje wat een research in die omega url.

1 like

Voor die nog wat meer willen weten :eyes::female_detective::nerd_face::face_with_monocle:
http://www.polerouter.de/index-english.htm

Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Eens.

1 like

Werwijderd.

Sorry mijn opmerking is niet interessant en ook niet relevant.

Hahaha die shop is laatst geüpdate 15 jaar geleden ofzo. Velen hebben geprobeerd aan die prijzen te kopen bij deze persoon (inclusief ik) maar antwoord krijgen is iets anders :wink:

2 likes

@septentrio Andy, :roll_eyes::astonished: Zie je, ik ben blijven hangen in die oude tijden :sob: toen de prijzen nog "normaal "waren :thinking::joy: om verwarring te voorkomen bij anderen, heb ik het verwijdert :blush:
Ik had het vanochtend in mijn database ( archief ) uitgediept zonder te checken :blush:
Dit was mijn eerste informatiebank geweest, en gelukkig zijn infodata nog aanwezig :hugs:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Prachtig!

1 like

Waar heb je het over??

2 likes

Hierover:

Hij had een site voor aankoop van polerouters gelinkt die al even offline was en dus niet meer helemaal kloppend.
Die oude prijslijsten zijn behoorlijk frustrerend soms :tired_face:

2 likes

Haha! Die screenshot in mijn bericht is van een mailtje dat ik pakweg een jaar geleden stuurde naar aanleiding van het zien van die shop, vandaar mijn (geveinsde) verontwaardiging :smiley:
Net als Andy kreeg ik dus geen reactie op mijn mail.

Oh, lol…ik zie nu pas je piepkleine screenshot :blush:

1 like

Ik win!

Dit kreeg ik overigens terug :stuck_out_tongue:

4 likes

Mooi stuk en wat een prachtige klok!

1 like

Gefeliciteerd met deze aankoop. Het artikel vond ik heel bijzonder. Heb het opgeslagen in mijn archief. Bedankt voor het delen.

1 like

Er staat trouwens zo’n Wilhemina UG te koop. Verre van perfecte staat en de kroon klopt ook niet, maar wel een stukje geschiedenis :ok_hand:

1 like

Ik vind de geschiedenis ook heel interessant, maar het formaat en het chromen kastje hebben me altijd tegen gehouden om tot koop over te gaan :confused:

1 like

Dat chroom was me op de fratello site niet echt opgevallen, maar bij die op ebay is het echt duidelijk. En ja, 30,5 mm is wel heel erg klein. Meer een horloge voor in het dressoir in de studeerkamer.

1 like

Yep inderdaad, beter een Dirty Dozen vind ik persoonlijk :slightly_smiling_face: dacht dat @Pjotr1 er zelfs een heeft gehad? :slightly_smiling_face: cool ding was dat!

1 like