Ik weet niet welke endlinks het moeten zijn.
Heb wel eens gelezen dat er UX zou moeten staan.
Die kan natuurlijk al even in de fabriek en/of etalage hebben liggen verstoffen.
Mooi dat je er een hebt gevonden Paul! Flinke zoektocht geweest, maar het resultaat mag er wezen!
Ik kan zo gauw geen code ontdekken, maar zal morgen nog eens kijken bij daglicht.
Gefeliciteerd met de aankoop!
Gefeliciteerd
Groeten Iwan
Hij staat je goed Paul! Geniet ervan!
Gold shadows coming alive!
Ref: 104601/1
“Late serial, 4 segment dial”
Originele kroon, plexi, strap, 16mm gouden buckle.
Nice hoor. Heb je een effectje op die eerste foto zitten? Glimt bij jou de crosshair op de foto ook?
Op de foto lijkt het horloge veel doffer dan die van mij… terwijl ik volgens mij dezelfde plaat in het rose goud heb.
Plexi is niet origineel volgens mij. Die zou een schildje’s logo en een datumloupe moeten hebben.
Jawel, ik heb het nagevraagd bij Adam. Zijn woorden waren: “” Up in the air to be debated still”
Over de vraag of ze met cyclops zijn verschenen of niet, of misschien wel beide. Het is in ieder geval gesigneerd U.
Ik heb er geen effect op zitten. Denk dat het te maken heeft met het licht. Hieronder nog een aantal foto’s.
Dat zal het zijn inderdaad. Mijn Polerouter Jet is ook extreem gevoelig voor de lichtinval. Mooi horloge hoor!
Serieus? Ik kan het niet zien op je foto’s. Zal wel licht inval zijn. Deze horloges doen erg veel met licht.
Lijkt erop dat jouw crosshair niet polished is he? Toch interessant dat er zoveel verschillende platen zijn :P.
Edit: Staat het logootje bijna een kwart gedraaid?
Dial effect in ieder geval wel een kwart gedraaid, dus zeker niet dezelfde wp
Iedereen valt vandaag over mijn woordgebruik heen. Het logootje wijst naar de 4 uur marker dan .
Op wannabuy een met een identieke dial qua brush-volgorde aan die van maverick. En ook daar is de crosshair niet of vrijwel niet aanwezig.
@Maverick_jr07 gefeliciteerd met deze fraaie Polerouter nog
Oh, ik heb nooit geroepen dat die dial wat betreft brushing niet origineel is hoor. Het viel me vooral op omdat ik dacht dat de mijne hetzelfde was als de geel gouden versie maar dat toch net niet is.
Tis gewoon sowieso leuk dat er meer polerouters zijn, en ook meer gouden polerouters op HF ronddwarrelen inmiddels.
Mooi horloge
Groeten Iwan