NA: Universal Geneve Polerouter s20214-4 & Polerouter only topic

Tof! Al vond ik leer ook heel chique staan hoor :ok_hand::star_struck: wat een beauty

1 like

Op JB Champion

13 likes

:drooling_face:

1 like

18 likes

Wat voor een band is dit? Erg mooi

1 like

Generieke (clasp niet UG signed) versie van deze middelste JB Champion :slight_smile:

7 likes

Dit is wishlist materiaal :slight_smile:

1 like

Heel leuk om te lezen! Dankjewel

Blijft een heerlijk duo.

@Ruud , laat jouw mooie set nog eens zien?

13 likes

:star_struck: Mee eens :+1: :clap: :clap:
Groeten Iwan :motorcycle:

9 likes

De rechter, is helaas ontvreemd uit mijn auto. Als iemand deze ergens voorbij ziet komen, zou je mij dan een seintje kunnen geven?

Serial: 2354133

Dank! :pray:t2:

6 likes

O, wat rot. Naast het gestolen horloge ook nog eens de schade aan je auto. Sterkte met de afhandeling en ik hoop dat het horloge wordt teruggevonden. :crossed_fingers:

1 like

Iemand nog een goed adres om een mooie polerouter te kopen? Ben me namelijk aan het oriënteren en hoe meer opties hoe beter.

1 like

Eén van de charmantste horloges die ik ken. Ik vind alleen de huidige prijzen nogal pittig.

3 likes

Helaas zijn de prijzen inderdaad niet wat ze ooit waren maar tov andere horloges valt het nog mee relatief gezien

2 likes

Ik denk zelf dat de vintage prijzen voor Polerouters best wel eens verder omhoog kunnen gaan als het merk straks opnieuw gelanceerd wordt door de Breitling groep.

Ik kocht die van mij in 2019, voor een stuk minder, maar alles is in die 5 jaar veel duurder geworden dus dat is allemaal relatief.

2 likes

Dit is nog niet eens duur voor een goede zwarte polerouter date betaal je al gauw 4000

1 like

Daar ben ik als vintage liefhebber ook bang voor. Zoals je al zegt, de meeste prijzen zijn de afgelopen jaren gestegen . Het is nu al vrij lastig om een polerouter in goede staat voor een fatsoenlijke prijs te vinden. Dat gaat alleen maar lastiger worden zodra UG bekender wordt bij het grote publiek.

Vandaar dat ik er graag nog eentje koop, als geboortehorloge, en om de tips vroeg voor een goed exemplaar.

1 like

Nou dat zijn dan wel "serieuze " bedragen zeg :nerd_face:
Misschien moet ik maar deze van mij in de verkoop doen, en een nieuwe :motorcycle: van kopen :thinking:
Groeten Iwan :motorcycle:

10 likes

FYI, ik heb een polerouter plexi in het onderdelenforum gezet. NOS

2 likes