Ik ben on the hunt voor een mooie polerouter deluxe of een stalen op originele band. Als iemand nog een tip heeft, laat het me vooral weten.
De nieuwe UG website is live: https://www.universalgeneve.com/
Interessant om te zien welke strategie ze kiezen. Natuurlijk al enigszins doorgekomen uit de interviews met Georges Kern maar ze storten zich volledig op het eren van de historie van het merk en de iconische modellen.
Ook hebben ze een specifieke pagina klaar staan wat betreft het servicen van voorheen gemaakte UG horloges. “We are devoted to preserving the heritage and functionality of your timepiece for years to come.”
Voor iedereen die een Polerouter heeft; HODL
Hier gaat een hele grote hype omheen ontstaan verwacht ik maar zo.
Moet ik die van mijn nu nog gaan verkopen, of nog effen wachten
Het is tijloos en blijft mooi
Groeten Iwan
Gauw weg ermee. Misschien weet ik nog wel iemand
Hmmm - nieuwe Polerouters in 2026!??!
Wat een geweldig horloge heb je daar toch Ruud Hij grijpt me altijd weer.
Alleen die trui…
Ja dat is nog te zien Twan. Heb begin dit jaar m’n Polerouter ingeruild op HF, kwam mede door de originaliteit (kroon en plexi vervangen), maar ik vond ze ook heel kwetsbaar en niet zo degelijk om regelmatig te dragen. Een vernieuwde PR zou daarom juist ook de vraag naar de vintage PR kunnen verminderen. Maar dat ligt ook aan de releases natuurlijk. Lets see!
Ja, dat mag er wel af.
Verder wel tof als dit het wordt!
Niet mijn kop thee iig. Mis de crosshair en trapezoid datum. Ah, en ik wil black dial in staal.
Die heb je al.
Ik vind de rosé/zwarte wel cool.
Van deze 3 wel het meeste.
Gaaf! Meer foto’s van?