NA: Vacheron Constantin Fiftysix

Ontzettend mooi horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Oh zo mooi… :star_struck: van harte! :partying_face: en heel veel draagplezier!

1 like

Wat een prachtige aanwinst is dit zeg. Het verschil in kleur op de wijzerplaat zorgt voor wat extra diepte, ontzettend mooi!

1 like

Heel bijzondere aanwinst, dit zien we hier niet dagelijks voorbijkomen!

Veel plezier ermee :+1:

Ik mis eigenlijk nog wel een fotootje van om de pols

Oh toch wel

1 like

Dikke feli kerel.
Al dat bootje varen is toch nog ergens goed voor.:partying_face:

1 like

2 likes

Wow, nice!

1 like

Lekker is dat… Ik had deze al afgeschreven voor mijzelf vanwege het uurwerk en de waterdichtheid, maar nu wil ik hem alsnog weer :sweat: Toch maar weer opnieuw nadenken, zou een mooie toevoeging zijn.

Gave aanwinst, echt een plaatje zo!

1 like

Hee! Dat schept een band. :wink:

Ligt dat nou aan mij of staat ie juist iets uit het midden? Of zijn het de foto’s?

Kniesoor. Er komen er meer.

Oh jazeker wel. Ik vind 'm leuk met z’n bijna sector dial achtige layout. Gefeliciteerd man, super. En een betere bandkeuze. Want die originele was inderdaad niet om aan te gluren.

Even serieus, wat is dat toch met die gevulde banden?

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst! :blush: :+1:

1 like

Super! Geniet ervan!

1 like

Dat is puur het effect dat de lichtinval geeft. De hele plaat heeft echt dezelfde kleur.

1 like

Waterdichtheid is wel een puntje ja. 30 meter is heden ten dage toch wat ondermaats.
Het uurwerk was voor mij geen probleem. Het mag dan in de basis hetzelfde uurwerk zijn als bij Cartier en Piaget wordt gebruikt, er zit wel degelijk een groot verschil in de afwerking.

Nauwkeurigheid schijnt erg goed te zijn, maar daar kan ik na een paar uur nog weinig over zeggen.

Wow, da’s er niet naast! Proficiat!! :smiley:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd

1 like

Mooi man!

1 like

Tsja, ondanks dat vouwsluitingen er heel mooi uit kunnen zien, zit het meestal voor geen meter. Gaat niets boven een mooie gesp.

Dat zullen de foto’s zijn. Het klopt precies. En ondanks de afwezigheid van een rand om het datumvenster, is dat gedeelte ook erg netjes afgewerkt. Heb helaas geen goede camera om mooie close-up foto’s te maken.

Daar ga ik wel van uit :grimacing:

1 like

Nogmaals gefeliciteerd met je aanwinst. Ik denk dat dit er echt 1 is die je zelf om de pols moet proberen…

Heel veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Vacheron Constantin. Veel vetter dan dat komen ze niet :+1:

Als ik 1 puntje van kritiek mag geven, ‘jouw’ bandje vind ik minder staan dan de originele. Maar bandjes komen en gaan natuurlijk.

2 likes

Zeker waar. Sowieso eens in het echt zien. Het is erg lastig om de vorm van de kast goed op de foto te krijgen.
Aan beide zijkanten zit een facet die op foto’s helemaal weg valt bijvoorbeeld.

1 like