Dat blijft een kwestie van smaak. En ik ga waarschijnlijk nog wel op zoek naar een croco in dezelfde kleur, maar dan met een standaard gesp. De meeste vouwsluitingen zitten bij mij gewoon slecht.
Mooi horloge meester, geniet ervan!
Wat een mooi horloge zeg. Geniet ervan.
Ik vind 3 atm geen probleem als het gaat om een dresser. Bij mijn Lange of Holthinrichs maakt het mij bijvoorbeeld echt niet uit dat ze niet bepaald waterdicht zijn. In het geval van de VC heb ik er meer moeite mee, puur omdat ik hem zelf juist zo gaaf vind als een meer alledaags horloge. Als deze nou eens 100m waterdicht zou zijn, was hij daar perfect voor! Netjes, maar casual.
Daar ben ik ook van overtuigd hoor Het uurwerk ziet er meer dan prima uit wat mij betreft. Maar hij mist voor mij toch de Geneva Seal. Puur stukje gevoel, maar zou de pret verder niet echt drukken voor mij.
Heel, heel erg gaaf! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier er van!
Erg mooi! Ook beter op deze band👍
SUPER! Geniet ervan.
Heel mooi horloge. Over die 30 meter zou ik mij zeker niet druk maken. Als u ermee in het water mocht vallen, wat ik niet hoop, zal er niets met uw Fifty Six gebeuren. Veel geluk ermee.
Mooi! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Ik snap je helemaal. Zo denk ik er ook over, maar ik denk er eigenlijk niet over na bij het dragen.
De Moser zie ik ook meer als een net casual horloge dan als een dress watch, en ook die is maar 30 meter. Ik ben er nu wel aan gewend denk ik, want die draag ik redelijk zorgeloos.
Maar eerlijk is eerlijk, 100 meter zou toch vrij simpel te realiseren moeten zijn.
Superchique horloge! Gefeliciteerd enigszins jaloers hier
Ik vind hem super gaaf, van harte met deze mooie NA!
Erg mooi!!!
De rotor
Haast jammer dat ie normaal niet zichtbaar is.
Oeh! Knap horloge hoor!
Klasse HEREN horloge en van harte gefeliciteerd maar ik vind het originele bandje mooier en vooral beter bij het horloge passen (lees: Chiquer). (kwestie van smaak natuurlijk)
Prober het originele bandje anders eerst wat soepeler te naken. Alternatief een zwart kroko bandje
Prachtig horloge, gefeliciteerd!!
Magnifiek! Heel fraai!
Het originele bandje is niets mis mee, en die is nieuw al soepel. Alleen die vouwsluiting
Zit uiteraard niet midden op de pols en is veel te rond. Eigenlijk het probleem wat ik bij de meeste vouwsluitingen heb, hoe mooi gemaakt ook.
Dit bandje verdiend een mooi op maat gemaakt croco-bandje voor nette gelegenheden en daar ga ik komende tijd achteraan. En rustig op zoek naar een VC-gesp.
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee