Echt prachtig horloge. Heel erg smaakvol. Geniet ervan!
Ja dit tophorloge is een mooier bandje waard
Dat gaat de goeie kant opš
Een heel mooi horloge !
De vorige eigenaar had er een blauwe alligator met alligator binnenvoering van Camille Fournet bij.
Op maat gemaakt met 1 gaatje. Originele bandje was nog ongebruikt.
Daar wil ik komende week ook eens informeren. Die maken in ieder geval bandjes met de juiste curves. Het origineel is ook niet recht maar iets gebogen.
Welcome to the club en dikke proficiat. Ik heb zijn broer al een tijdje in de collectie en erg blij mee. De hele 56 lijn biedt veel value for money. Schitterende kast, heerlijk dikke indices.
Oeh, de day-date. Die is ook erg mooi. En het minpuntje met de te witte datumschijf heeft deze niet
Die zat er bij mij nog even niet in, maar mag ook graag kijken wat anderen hebben. En dat uurwerk gaat natuurlijk weer een stapje verder met het Geneva Seal.
Prachtig heel erg mooi! Geniet ervan en dit bandje vind ik eigenlijk nog mooier!!
Prachtig!
Hele mooie aanwinst. Geniet ervan!
Schitterend. Kende deze nog niet, dus dank voor de introductie. Prachtig stuk!
Gefeliciteerd met dit mooie horloge !
net even in gelezen over Val Fleurier. zo leer je iedere dag weer wat. prachtige NA ! gefeliciteerd !
Prachtig horloge!
Geniet er van in goede gezondheid!
En doe eens het fatsoenlijkeā¦. vraag haar ten huwelijk!
Wat een prachtige wijzerplaat ,prachtige afwerking.
Veel draagplezier met deze schoonheid.
Dat is een knappe, proficiat!
Nice, congrats!
Echt geweldig; staat bij mij ook bovenaan de shortlist. Twijfel nog tussen JLC MUT Moon, reverso classic duoface small seconds en deze VC; Gefeliciteerd!
Schitterend, een beauty.
Gefeliciteerd met je NA en veel draagplezier.