We hebben met het gezin een bucket list reis op de planning staan; winter avontuur op IJsland mid februari. Toen dacht ik een poos geleden, terwijl mijn koopklier aan het opspelen was, dat het wel heel vet zou zijn als ik een Explorer polar zou dragen tijdens dit avontuur. Tevens een mooie aanvulling voor mijn collectie omdat ik enkel horloges heb met een zwarte dial.
Tijdens m’n zoektocht kocht ik eind vorig jaar in een opwelling een nieuwe GMT GRNR en daarmee stopte de zoektocht naar de polar. Mijn koopklier was weer (even) bevredigd.
Gisterochtend zag ik de advertentie van @quantore in het blauw. Verse klok, op de route die ik die middag zou afleggen… Het moest zo zijn! Wederom een impulsaankoop maar dat zijn de betere heb ik me laten vertellen.
Bedankt voor de prettige transactie en het mooie horloge!
Mooie aankoop, met nu al een mooi verhaal. Lekker gebruiken waar hij voor bedoeld is, dragen dat ding. Veel plezier met het avontuur op IJsland met het gezin
Prachtig land! Wel veel toeristen dus ga buiten het schoolseizoen anders sta je overal in de rij met je fraaie Rolex (horloge!) tussen alle Apple Watches (De meeste mensen hebben nu eenmaal wansmaak qua wat ze om de pols hebben)
Geniet ervan! Super aankoop.
En plaats nog een paar mooie scherpe foto’s voor ons waarbij het accent op het horloge ligt, dat verdient dit exemplaar wel…
Thanks! We hebben schoolgaande kids dus helaas wel tijdens schoolvakantie. Ik lees wel dat het rustiger is vanwege de winter. We gaan ‘t meemaken! Ga inderdaad m’n best doen om wat leuke plaatjes te schieten met het horloge als stralend middelpunt