NA, van baby mm300 naar mijn baby mm300

Stoer en draagbaar horloge geworden, top!

1 like

Verdeelde meningen maar tot nu toe toch overwegend positief, leuk en iedereen bedankt voor de reacties. :+1:

image

6 likes

Aan deze wijzerplaat zitten 2 extra ā€œflappenā€ en de bevestigingspennetjes aan de achterzijde zijn verkeerd gepositioneerd. Alle 4 eraf dus met drempeltje, vijltje en nabewerken met vlak schuurpapier korreltje 1500. Daarna wordt hij op de spacer (waarin het uurwerk is gemonteerd) gelijmd en goed uitrichten is dan het devies. :smiley::+1:

3 likes

Gaaf Chris! Leuke mod en ziet er super uit. Top combi van de MM300 looks icm betere draagbaarheid.

:+1:

2 likes

Mooi gedaan hoor! Bedankt voor de uitleg :+1:t2:

1 like

Nog 3 andere mogelijke mods

4 likes

Ik vind hem met alleen de wijzers van de MM het mooiste denk ik.

3 likes

Beide zijn prachtig :heart_eyes: Ook ik ben niet geheel onbevooroordeeld omdat ik zelf de SPB077J1 heb :grin:

Weet iemand hier overigens of er verschil zit tussen de SBDC061 en de SPB077J1 ? Ik zie zelf geen verschil met de mijne :face_with_monocle:

1 like

Denk dat het verschillende refnummers zijn voor hetzelfde horloge, alleen voor een andere markt (Japans en de rest van de wereld)

2 likes

Mogelijk dat het bandje korter is misschien ? Ik las bij diverse Jdmā€™s mensen nog wel eens extra schakels bij bestellen ā€¦

1 like

Thanks voor de foto en ik ben blij dat ik deze de mooiste vind. :sweat_smile:

1 like

Leuk. Meer pics aub!!

1 like

@ThaPapper, nou heb ik dus een nieuw spaardoel. Deze mod gaat er komen, best of Both worlds naar mijn idee. Mocht ik het gaan uitvoeren komen er vast nog wel een paar vragen jouw kant op :grin:

1 like

7 likes

Mooi zeg! Mag ik vragen wat je kwijt was voor de plaat en wijzers? Mag ook per pb natuurlijk.

1 like

Gewoon op eBay te koop :wink:

2 likes

He Chris, respect dat je dit hebt aangedurfd. Wat ik ervan vind weet ik eerlijk gezegd niet. Ik zie iets wat het niet is, maar het ziet er wel natuurlijk uit. Dat geeft een beetje kortsluiting in mijn hoofd, vrees ik. Ik kom erop terug.

2 likes

Ik hou zelf van origineel maar dit is een verdomd mooie mod. Veel plezier ermee, onder horlogeliefhebbers zal het een aandachttrekker zijn :wink:

2 likes

:joy: Neem je tijd Thomas en probeer het anders los van conventies te zien? :smiley::+1:

1 like

Oef, prijzige plaat.

1 like