NA, van baby mm300 naar mijn baby mm300

en dat allemaal voor een X? :crazy_face:

2 likes

Hier een stuk goedkoper, alleen momenteel niet op voorraad.

1 like

Vandaar … wel op voorraad maar dus een prijsverhoging doorgevoerd

1 like

:face_with_monocle: je hebt verrekt goede ogen moet wel … het is de uurwerk aanduiding onder op de wijzerplaat natuurlijk wat nu niet klopt :rofl::rofl:

Schaarste creëert hogere prijzen, welk horloge merk was dat ook alweer? :thinking::joy:

Nee, nee, sorry, niet daarheen aub! :pray:

1 like

Niet te vergeten. :joy:

2 likes

Top Christiaan, ziet er super uit :+1::+1::+1:

1 like

Ehhhh…En daar komen de wijzers nog bij vermoed ik …

Mij is het t niet waard (inclusief het risico dat je de ombouw verkloot…) :innocent:
Maar… het resultaat mag er wel wezen …:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Misschien kan je het verhaal eens omdraaien. Het is niet alleen dat je de X eraf hebt, maar je hebt nu het magische woord “MarineMaster” erop staan.

En die zie je niet meer terug op alle nieuwe modellen MM :laughing::wink:

3 likes

Ja dat klopt inderdaad. Vind de mod wel erg geslaagd. Onder andere de SPB051 en SPB077 spreken me erg aan, alleen de wijzers vind ik gewoon niet mooi.

1 like

Das waar … maar … eigenlijk is het helemaal geen lelijk X - je vind ik eigenlijk …
Zeemeester … :roll_eyes: kapitein Iglo :rofl:

1 like

De originele wijzers zijn wel goed afleesbaar :grin:

1 like

Ehhh, het zijn een P en een R en persoonlijk vindt ik het helaas niet echt mooi. :thinking:
Maar het horloge is nu voor mij een mooie middenweg, draagt perfect, Marine Master DNA, mooiere wijzers, overdag mooiere kleur lume en fabelachtige verlichting ‘s nachts. :+1:

7 likes

Verrek … nu je het zegt, nooit zo gezien :face_with_monocle:… wel stilistisch :grin::grin:

1 like

Fijn, dank :pray: nu weet ik waar de kortsluiting vandaan komt :+1:t2::+1:t2:, ik vroeg het me al af…

2 likes

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Veel plezier met deze enerverende verworvenheid!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Super mooi gedaan. Volgens mij hebben we allemaal last can het Seiko MM300 virus.
Ook ik vond de sbdx017 een ietsie te klein en een ietsie te hoog. Ik heb ook een Sumo en die maten vind ik perfect. Dussss idd op eBay een dail en wijzers gekocht, een beetje huisvlijt en zie hier het resultaat.

11 likes

Dat resultaat mag er zeker zijn Rob, Top gedaan en dank je wel voor het posten!:+1:

Mooi is hij Rob, gefeliciteerd van zijn tweelingbroer :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Wat heerlijk geweldadig weer van je. :joy:

1 like