NA van Blauwbeer. Een Breitling? 🙀

Super aanwinst!!!
Dit formaat spreekt me ook zeker aan & echt helemaal breitling :ok_hand:

1 like

Superleuk en enthousiast geschreven NA. Ook heel herkenbaar. Wat mooi dat je deze tegenkwam en dat hij ook nog eens mooi staat.
Geniet ervan, in de keuken, badkamer, woonkamer en overal elders!

1 like

KLassieker met een perfecte maat, topper!!

1 like

Knap!!!

1 like

Oooh ik begin Breitling zo ontzettend te waarderen de laatste tijd!

De Navitimer 92 staat ook hoog op mijn lijstje vanwege z’n 38mm.

Van harte en heel veel draagplezier!!

2 likes

Dank voor alle complimenten, leuk.

Even nog wat vragen beantwoorden tussen de berichten.

Nee. Het is struisvogelpoot van een Oekraïner op Etsy, zwart met dinges. Eh… een vleugje gothic zeg maar.

image

Ik had dat ooit gehoord, maar zag ze bijna nooit. Toen ik deze zag was daarom meteen mijn interesse gewekt.

Had dan indertijd een andere Breitling gekocht dan die lompe. Ik heb je toen nog gewaarschuwd.

Ik heb twee pubers in huis. Als ik naar mijn horloge kijk hoor ik niet eens meer dat achter me aan de lopende band orcs in de pan worden gehakt op de PS4. Door mijn dochter nota bene.

Het forum valt bijkans in katzwijm als ik die constellation post. U houdt niet van vintage?

Te bedenken dat jij de eerste was die ik ooit op het forum aansprak. :slightly_smiling_face:
Maar ik weet het, jonge meiden zijn dol op mannen van middelbare leeftijd met horloges uit de vorige eeuw om de pols. :expressionless:

Nooit. Het is geen auto. Ik ga er niet mee afwassen. Maar speciaal voor jou een clipje:

Ze zijn niet door de tijd vergeeld of zo, dit is hun oorspronkelijke kleur.

En in 2020. Ik heb jouw topic over je Globemaster namelijk nog eens teruggezocht. Ik werd daar nota bene in genoemd. Het grappige is dat we exact dezelfde ontwikkeling doormaken, alleen zag jij iets eerder het licht dan ik. Maar zelfde overwegingen, zelfde omslag, en ook: uitdunnen collectie om wat duurders te kopen.

En om het nog occulter te maken:

We hebben inmiddels allebei een Speedmaster.

Ik blijf jouw NA’s in de gaten houden, zodat ik mijn eigen ontwikkeling kan voorspellen. :joy:

10 likes

Pracht NA.
Gefeliciteerd !

1 like

proost! Lekkere Navtimer! Je laatste jas heb geen zakken dus geniet er nu maar van.

2 likes

Oh ja een overheadprojector! Nostalgie!
En dan een video op de betamax recorder laten zien!

2 likes

Schitterend horloge, kan niks anders zeggen.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Prachtige aanwinst :star_struck:, gefeliciteerd.

1 like

Mooi ding, Chris! En leuk stukje erbij! Ik heb het helemaal gelezen!

Veel plezier met deze dikzak!

1 like

Mooi! Mooi verhaal ook weer.
Het hek is van de Dam hé :joy::+1:

1 like

Het hek moet nu dicht. Zodat er geen schapen meer over de dam volgen.

1 like

De beste man heeft zelfs een Rolex, dat belooft veel goeds!

Maar voor nu veel plezier van de navitimer en “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face:

1 like

Een absolute waarheid! Doet mij aan de plek denken waar ik geboren en opgegroeid ben… Daar zeiden we dat ook zo. :blush: :+1:

2 likes

Feli! Enjoy!

2 likes

Prachtig horloge, goede keuze, veel draagplezier

2 likes