Neuh, ik vind lume alleen belangrijk als ik daar een foto van wil maken
Gebruik je verder toch nooit in je leven.
Gefelicitieerd met deze Sixty Five Deauville wijzerplaat. Je ziet ze vaak met blauw-grijze wijzerplaat, maar deze komt inderdaad niet vaak voor. Grappig genoeg zie ik net de blauw-grijze Deauville bij Van Baal staan voor 1600 pietermannen.
Houden zo. Ik heb 24.950 Euro nodig. En vijf tientjes voor nog een kist.
Valt reuze mee, groen versus witte lume. Ik vind 'm lekker afleesbaar in het donker, in ieder geval.
Lekker man, echt het mooiste model van de 65 lijn. Nu lekker genieten.
Ik ken dat gevoel wel van, oh shit dit is mijn kans, nu handelen. Hartslag bonkt in je keel als je het geld overmaakt… manmanman.
Dit gaat zeker niet het einde zijn ook al is dit het horloge waar je al zo lang op hebt gejaagd. Waarschijnlijk ga je je focus nu op een ander merk leggen en is je Oris honger nu ff gestild (iets van tudor of noem het allemaal maar op). Van harte nogmaals en laat die macro’s maar komen
Mooi horloge geniet ervan. Vind die crazy numerals dial toch wel heel vet.
Heel mooi, veel draagplezier!
Ja, je hebt me echt overgehaald Waarschijnlijk kun je onze conversatie nog wel herinneren haha. Maar ik moet je heel erg bedanken, want dat laatste zetje had ik echt even nodig gehad. Was dat er niet geweest, dan had die nu waarschijnlijk om iemand anders zijn/haar pols gehangen.
Dus nogmaals heel erg bedankt!
Top Oris!
Dat is een mooie vintage inspired Oris. Veel draagplezier gewenst!
Erg hè, hoe verzinnen ze zo’n ref. nummer. Mooi bandje heb je ook! Past er goed bij. Welk bandje is dat, als ik vragen mag?
Graag gedaan
Mooi horloge … top foto’s ook!!
Leuke Oris! Geniet ervan!
Leuk verhaal en mooi horloge. Jij kunt dit jaar goed afsluiten en genieten.
Heel mooi!!!
Het gebolde glaasje doet inderdaad veel voor de uitstraling zo te zien op de foto’s.
Veel draagplezier!
Lekker hoor en gelukkig ook nog daadwerkelijk bezorgt vandaag.
Een prachtige Deauville , heel veel draagplezier gewenst.
Leuk geschreven! En een mooi horloge, maar geloof mij maar; hier blijft het niet bij! Oris is top, maar er zijn nog wel een paar stapjes😉
Gefeliciteerd! Ik snap dat je er blij mee bent!
In de woorden combinatie end-watch geloof ik helaas niet meer… daar waar je denkt dat het eindigt begint het toch weer Anyhow… een erg mooie Oris en prachtig vastgelegt