Leuk zo je keuzes en twijfels te kunnen lezen, zeker wel herkenbaar. De beste deals komen meestal op het slechtste tijdstip. Aarzelen is spijt achteraf. Mooi dat het gelukt is. Veel plezier met deze prachtige Oris!
Die pol van je was echt hilarisch
Dat geloof ik direct hahaha. De reden dat die merken niet op mijn lijstje staan is dat mijn loon nog niet toereikend daarvoor is hahaha. Dus ik laat me gelukkig nog niet verleiden
Maar ja… als ik er twee mag noemen… BB58 en Speedmaster
Prik mijn ballontje nou niet lek
Nee doe nou niet hahaha. Seamaster heb ik wel gepast, maar de 42mm vond ik te groot. Hopelijk is dat met de Speedmaster ook zo. Hahahha.
Gefeliciteerd met je NA. Beste 65 wat mij betreft.
Blijft een top horloge, mijn ooit verkochtaar zie hem nog wel een keer terugkomen in de collectie.
Wat een verhaal, denk dat iedereen op het forum delen herkent haha!! Veel draagplezier en welkom bij de Oris-club! Groeten van een neef:
Gefeliciteerd! Mooie aanwinst
Mooie aanwinst, veel draagplezier toegewenst ermee.
Mooie NA, gefeliciteerd. Ooit ook gepast en vond m geslaagd. De bezel actie vond ik wat minder fijn: te stroef en ook het geluid is niet echt mooi. Klein detail
Geniet van je mooie Oris!
By design - met functie, dus geen teken van inferieuriteit.
Gefeliciteerd met de aanschaf! Erg leuk en fijn horloge met een eigenwijs design.
Een hele mooie Oris gefeliciteerd.
Gefeliciteerd! Wat betreft de krasgevoeligheid, dat kan ik wel beamen, vooral de achterkant van de case is zó bekrast. Maar dat zie je toch niet als je hem draagt
Nice! Enjoy!
Met deze teleurstelling ben ik in het verhaal afgehaakt, ondanks dat het tot dat moment heel goed leesbaar was! Wellicht dat ik het later alsnog eens lees.
Uiteraard wel naar de foto’s toe geschoold, want daar gaat het natuurlijk om.
Van harte met deze NA. Oris doet het altijd goed op HF.
Veel plezier ervan.
Dat komt, doordat de lume op de wijzers ook naar onderen door kan schijnen. Deze is dan als het ware doorzichtig. De lume in de indicaties kan alleen naar boven schijnen, dat geeft een iets ander beeld. Vergelijk het met een diamant, als deze in een edelmetaal ingebed zit, schittert deze altijd veel minder dan dat deze zetting vast zit met pootjes. Het licht kan nu door de diamant.
Trouwens….heel gaaf horloge.
Weer wat geleerd! Dankjewel!
Zoals ik al eerder aangaf, prachtig horloge
Mooie foto’s ook.
Heel veel draagplezier gewenst
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik vind het bolstaande glas wel wat hebben. Stoer horloge!