Dankjewel!
Cool he! Dat is echt wel een selling point bij de 65. Normaal beschermd de bezel het glas, maar krijg het idee dat door het bolle glas, het glas de bezel beschermd haha
Dankjewel!
Cool he! Dat is echt wel een selling point bij de 65. Normaal beschermd de bezel het glas, maar krijg het idee dat door het bolle glas, het glas de bezel beschermd haha
Een van de mooiste horloges op dit moment. Heerlijke na!
Dankjewel! Veel leesplezier morgen!
Prachtig verhaal over het verlangen, de gekte voor horloges, de jacht, de twijfels, het tòch vinden, het slagen van de aankoop, de bevrediging.
En dat alles ook nog eens begeleid met een stel prachtig gemaakte foto’s.
Ik heb alles met veel plezier en herkennning gelezen en bekeken.
Ik hou wel van zo’n lang verhaal. Dank voor het delen van je avontuur hier op het forum
Gefeliciteerd met je zeer fraaie aanwinst en veel voldoening bij het dragen van deze jachttrofee!
Fantastische klok! Heb zelf de Oris smaak ook te pakken. Die referentie nummers begreep ik ook niet, maar een uitleg kan je vinden in een filmpje van Bark and Jack, zie link. Logisch verhaal wel als je de uitleg hoort.
Heel nice, gefeliciteerd
Heb ik het in ieder geval niet voor niets geschreven haha. Dankje!
Dankje! Die ga ik morgen eens lekker bekijken!
Dankje @ferry1959 voor je uitgebreide reactie!
Ik heb hem zien liggen bij de AD. Die is ook echt prachtig. Leuk dat Oris nu ook zijn eigen movements maakt. Logischerwijs zijn ze hierdoor wel duurder geworden, maar ik denk dat dit weinig mensen zal tegenhouden.
Als ik hem terugduw is er niks aan de hand. Als de kroon volledig is uitgetrokken, dan beweeg ik altijd voorzichtig met mijn vinger om te kijken of er speling op zit. Dit heeft verder gelukkig geen invloed van het opereren van de kroon.
Nu doe ik misschien veel mensen pijn, maar vind deze eigenlijk niet zo heel mooi. Het is wel een retegoeie toolwatch, maar het uiterlijk vind ik iets te recht toe recht aan.
Dankjewel! Gaat zeker lukken!