NA van mijn week, de Ulysse Nardin 42mm Diver.

Ik zal het kort houden.

:palms_up_together:

3 likes

Prachtig

1 like

Pracht van een NA. :ok_hand::ok_hand::ok_hand:
Die gesp en bezel zijn werkelijk magnifiek. Genieten dit :+1:

1 like

Heerlijk review van een prachtige aanwinst.:ok_hand:

1 like

Poeh Chris, wat een supergaaf ding. :ok_hand:

1 like

Prachtige NA Chris, en weer een heerlijke review! Ik hoop dat je er lang van mag genieten van dit bijzonder horloge!

1 like

Ik vind Ulysse een heel tof merk en dit horloge laat maar weer eens zien waarom. Die gesp alleen alšŸ˜
Daarnaast is dit het vermakelijkste en ook kwalitatieve NA-topic dat ik in tijden heb gelezen. Bedankt!

2 likes

Nog een keer het topic gelezen :grinning: wat een heerlijk leesvoer is het toch. Lees het vast later nog een keer :joy:

1 like

Erg mooi horloge. Tekst helaas wat aan de korte kant :joy::joy:

2 likes

Met een mooie review en horloge!
Een merk dat je niet vaak tegenkomt maar wel knap is.

1 like

Wat een goed verhaal en man wat een gaaf horloge :ok_hand::ok_hand::ok_hand::+1:

1 like

Prachtige review !
Met plezier en groeiende interesse voor dit prachtige merk gelezen.
Dit soort beschouwingen zouden meer mensen mogen houden.
En wat een mooi horloge !
Van harte gefeliciteerd met deze extra ordinaire aanwinst.

Nog Ć©Ć©n korte vraag : Waar staat ā€˜N 335ā€™ voor ? Mocht deze te persoonlijk zijn, beschouw hem als niet gesteld.

3 likes

Misschien spreek ik voor mijn beurt, maar is dit niet gewoon het productienummer? Dus Nummer 335 die uit het atelier in Le Locle is geroldā€¦ Aangezien het horloge voor publiek beschikbaar is sinds begin 2019, als ik mij niet vergis.

Correct me if Iā€™m wrong please :pray:

1 like

Mooie review en zeer mooi horloge. Gefeliciteerd en veel plezier ermee :smiley::+1:

1 like

Dit kan ik beamen. Waar de heren/dames bij de meeste merken stoĆÆcijns voor zich uit keken, sprong deze manager van vitrine naar vitrine om alles van UN te laten zien.
Voor mij was deze UN dƩ verrassing van het hele event qua uitstraling, looks en feel.

Van harte gefeliciteerd!

14 likes

Geweldige review en UN :ok_hand:
Zeer veel draagplezier :+1:

1 like

Whowww wat een stunner

1 like

Wat een goed en boeiend verhaal heb jij ervan gemaakt zeg. Dit was puur leesgenot met zoals reeds benoemd prachtige fotoā€™s.

Wat jij beschrijft over het horloge kan ik mij goed in vinden. Werkelijk een prachtexemplaar. Heel veel draagplezier!

1 like

Prachtig horloge! Ook op bovenstaande foto op mesh heel goed te pruimen, geeft hem nog wat extra luxeā€¦ qua look en feel moet ik aan de JLC Deep Sea Chronograph denken.

Lekker verhaaltje ook zo voor de zondagochtend!:+1:

1 like

Gefeliciteerd! Mooi om om weer eens iets anders hier te zien :blush:. Geniet er van!

1 like