NA van mijn week, de Ulysse Nardin 42mm Diver.

Ik denk dat N de eerste letter van de naam van vrouw en/of vriendin is, en 335 staat voor maart 1935, geboortemaand en -jaar van TS.
Het zou ideaal zijn in dit verband als de voornamen van vrouw èn vriendin met dezelfd letter (N) beginnen.
Maar, het moet gezegd, dit alles is puur speculatie…

1 like

Wat een interessante details. Mooi!

1 like

Heel fraai, gefeliciteerd.
Ik heb eens een Limited Edition voorganger in handen mogen hebben. Spreekt echt aan inderdaad.
Geniet er van!

Degene die ik zag was overigens deze. Let vooral ook even op die band constructie. Erg fraai wat mij betreft.

1 like

Mooi Christiaan, en dank voor het inbrengen van extra kennis en dit horloge binnen de HF gemeenschap :+1:

1 like

Geniet van een geweldige tijd, wat MOOI :star_struck:

1 like

Ik denk niet dat OP 84 is…

2 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe liefde!

1 like

Top-review :grin:
Voor ik 't wist had ik hem helemaal gelezen. Apart merk, zeker een mooie aanwinst.

1 like

Gave en unieke aanwinst! Van harte en veel (draag)plezier ervan! :smile: :+1:

1 like

Denk het eigenlijk ook niet…
Misschien is het zn 5e partner en is ze 33 ?
Of zn 3e en is ze 35 ?
Vragen vragen vragen

3 likes

Prachtig.

1 like

Prachtig horloge en een heel leuk stuk. Bedankt en veel plezier ermee.

1 like

Fantastisch! Mooiste duiker van het forum.

2 likes

Gefeliciteerd Chris! Wat een mooie foto’s ook van een niet alledaags horloge. Eerst die DSOTM en nu deze… klabang! :boom:

1 like

Prachtig horloge. Paar weken geleden hetzelfde horloge gepast bij de aankoop van mij Seamaster, wat een brok kwaliteit.
Daarnaast begreep ik van de verkoper dat Ulysse ook toeleverancier is voor de andere grote horlogehuizen.
Geniet ervan!

1 like

Top verhaal en top horloge :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig horloge!
De afwerking van Ulyse Nardin is top.
Heb zelf een tijdje een Ulyse Nardin MICHELANGELO
Gehad en altijd met veel plezier gedragen

1 like

Mooi man! Goed verteld, voel de emotie gewoon! Geniet er van.

1 like

Lang verhaal kort: prachtig! Proficiat! :wink:

1 like

Mooi horloge, en erg goed dat Ulysse Nardin onder de aandacht wordt gebracht.

Ik zit al een tijdje duikers te vergelijken voor mijzelf, want ik heb er nog geen van Zwitserse komaf.
Dan beslis ik dat ik een Omega seamaster wil, een poosje daarna valt mijn oog weer op een IWC aquatimer. Goed en wel beslist, kan ik mij bij het zien van een duikhorloge van Ulysse Nardin weer van voor af aan beginnen, want die is mooier dan de eerder genoemde kandidaten.

Een mooi detail is de gezandstraalde dial. In de review komt de zwarte dial uitvoerig ten sprake, zelf zou ik kiezen voor de donkerblauwe variant.
En ik ben er nog niet uit welk Ulysse Nardin horloge ik wil, want ik vindt de Ulysse Nardin Marine tourbillon ook zeer mooi.

3 likes