NA van mijn week, de Ulysse Nardin 42mm Diver.

Wauw Chris; wat een schitterend horloge! :ok_hand: Mijn felicitaties dan ook met deze aanwinst. Dat wordt elke keer weer genieten in ‘Wat dragen wij vandaag’. Heerlijk leesvoer ook. Dank! :+1:

1 like

#NA-verslag van 2019​:trophy::1st_place_medal::tada:

1 like

Iedereen bedankt voor jullie leuke reacties. :+1:

@Silvester1987 en @SybrenAnne, hartelijk bedankt voor het lachen deze ochtend. :joy:

Alhoewel ik even heb getwijfeld, heeft dit horloge inderdaad toch een standaard produktie nummer gekregen. Mijn notoire flipper karakter vrezende, zou ik een eventuele volgende eigenaar niet met de geboortedatum van mijn kinderen willen opzadelen.
Al heb ik nu spijt, want deze gaat natuurlijk niet meer weg. :hugs:

:pray::sweat_smile:

8 likes

Geweldig verhaal over een dito horloge Chris. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Geweldige review en geweldige horloge :ok_hand:. Gefeliciteerd

1 like

Ik vind dit echt een bizar mooi horloge dat voor mij uit onverwachtse hoek komt wbt merk.

Om je er veel genot van te wensen heeft geen zin en is totaal overbodig :smile:

1 like

Wat een genoegen dat iemand zo begeesterd over zijn bezit kan vertellen. Pure poëzie.
Maar het is dan ook wel de mooiste duiker die ik ooit heb gezien. Superieure techniek in een zeer smaakvolle uitvoering.
Met zo’n aanwinst zou ik de Pinksterdagen de deur niet uitkomen omdat ik al mijn tijd zou besteden aan het kijken hiernaar. Pas als het is gewend, visueel vrijgeven aan de rest van de wereld.
Heel veel plezier met het dragen. En natuurlijk mooie pinksterdagen gewenst.

3 likes

En weer zit ik dit topic te lezen :sweat_smile: bedankt hoor… Daar gaat mijn zonnige zondag, zit ik heel de dag naar deze UN te staren :wink::+1:

4 likes

Fantastische nieuwe aanwinst van een mooi horlogehuis wat we niet vaak zien. Geniet ervan!

3 likes

Gefeliciteerd !! met je nieuwe aanwinst :+1:

1 like

Heel tof! Vooral het oog voor detail

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst mooi horloge van een schitterend merk :+1:

1 like

Goed verhaal! Lekker lang

Leuk leesvoer en prachtige, out of the box aanwinst

1 like

Weer eens iets anders dan anders. Maar prachtig mooi horloge en dito review met foto’s. Proficiat en veel draagplezier gewenst!

1 like

Top review.
Gefeliciteerd!

1 like

Wat een verhaal, maar ik deel je enthousiasme. Wat een mooi horloge!

1 like

Ik heb de foto’s al drie keer bekeken, zo mooi vind ik ze

1 like

Schitterende foto‘s Chris, maar ik heb het horloge van je mogen passen en moet helaas concluderen dat de pracht en uitstraling van dit horloge niet op een foto is vast te leggen.

:slightly_smiling_face::+1:

9 likes

Gaaf horloge en een al even gave review :ok_hand: klasse!

1 like

Mooi verhaal, met nog mooier horloge !!

1 like