NA van mijn week, de Ulysse Nardin 42mm Diver.

Heel gaaf! Ik zat hier ook naar te kijken.

1 like

Gefeliciteerd met jouw prachtige diver van Ulysse Nardin. Een merk waar ik nog niet veel over heb gehoord/gelezen. Mooi dat dit een horloge is met een bescheiden oplage, dat alleen al maakt het toch wel iets exclusiever. Het logo met een anker past natuuurlijk geweldig bij dit horloge. Mooi NA verslag en ik wens je er veel plezier mee!

3 likes

Ik vind het waarlijk een gave klok.

1 like

Voor alle duidelijkheid, de genoemde 12.000 stuks is de totale productie van Ulysse Nardin. :slightly_smiling_face:

Maar ik begrijp het misverstand aangezien de ā€œlimited editionsā€œ van andere merken nog wel eens in deze aantallen worden geproduceerd. :grin:

4 likes

Dat maakt het ook echt bijzonder!

3 likes

Love itā€¦ Anders dan de meeste. En het leest makkelijk weg

1 like

Prachtig horloge en de review is top! :v:ļø

Geniet van elke mm2!

:beers:

1 like

Als de schroefjes veel voorspanning geven, zal het deksel niet bewegen zolang de waterdruk de drukking van de schroefjes niet overstijgt. Het deksel wordt in het midden wel minder bol door de waterdruk. Verder is de Viton O-ring binnen de cirkel van schroefjes goed genoeg voor de afdichting en sluit die beter af naarmate de waterdruk stijgt.

5 likes

Ik ben wat laat met het lezen, maar wat een prachtig horloge, het verhaal is ook erg aanstekelijk. Nu moet ik mijn wensenlijstje in volgorde opnieuw aanpassen :thinking: :wink:

1 like

Normaal gesproken zitten schroefjes altijd buiten de O-ring, dus ook al lekt het langs de schroefjes dan komt het nog niet in het horloge terecht. :sunglasses:

1 like

Wow! Wat een fantastisch stuk heb je geschreven een lust voor een echte liefhebber om te lezen!
Thnx :sunglasses::+1:

1 like

Graag gedaan en leuk dat je er plezier aan hebt beleefd. :smiley::+1:

Bedankt voor het verhaal en fotoos!!
Veel draag- en kijkplezier!!
Oh, oh, wat een mooie gesp!!!

1 like

Dank je wel! Hij is inmiddels helaas al ten prooi aan flipperitus (mijn eeuwige onrust) gevallen en hoewel ik heb overwogen hem alsnog terug te kopen, ben ik toch weer een andere route ingeslagen. Hij is beschikbaar overigens.:+1:

2 likes

zo zondeā€¦ik vind het echt een cool ding

Ze schrijven wel hard af, zo lijkt het (list toch bijna 6K met leren/textiel band?)

https://www.ten2two.nl/product/ulysse-nardin-diver-42/

1 like

List op leer idd ā‚¬5.800 en hier is de kop wel af hoor.:+1:

1 like