NA! Van Modsukoshi naar Mitsukoshi, een krankzinnige uitdaging! 🤯

Sjees man, alsof ik een of andere detective zit te lezen. Wat een verhaal (super geschreven met ondersteunend beeldmateriaal) en ik denk een bijna manifest voor mensen die naar iets unieks op zoek zijn. Chapeau en mega gefeliciteerd met deze waanzinnige aanwinst. Alleen al vanwege het verhaal doe je die nooit meer weg.

3 likes

Wow! Zo zie je maar hoe goed je altijd moet blijven opletten met dit soort horloges. Als je even iets over het hoofd ziet, heb je zo een verkeerde te pakken en betaal je een veel te hoge prijs.

Uiteindelijk goed afgelopen en een toffe aanwinst! Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Dank voor het delen, ik vond het erg leuk om te lezen.

1 like

Mooie longread die leest als een thriller van Dan Brown, mooie foto’s en een prachtig horloge! Props weer Jordy! :v:

1 like

Gaaf man!! En je moet je wel hele bijzondere kringen begeven om zomaar even met RJ te kunnen appen.

Het was al een bewonderenswaardige Speedmaster-collectie maar er staat zo onderhand geen maat meer op :rofl: Draag hem in goede gezondheid :+1:

2 likes

Wat een schitterend verhaal, het leest als een thriller roman. Gefeliciteerd met deze prachtige Mitsukoshi. :ok_hand:

1 like

Wat een rollercoaster. Veel plezier met deze prachtige aanwinst!

1 like

Mooi, spannend verhaal! Dank je wel!

1 like

Erg mooi verhaal. Fijn dat we elkaar op dit forum zo kunnen helpen :+1:t6:

1 like

Jordy, als eerste gefeliciteerd met de enige echte Mitsukoshi. Het was een lange reis met de nodige hobbels (oplichting) maar met de juiste contacten ben je er uiteindelijk toch gekomen. Natuurlijk wens ik je veel draagplezier en zeker met in je achterhoofd, ik heb een echt om de pols :+1: :ok_hand:
Genoten hoe je eea uiteen heb gezet, zeer leerzaam :+1:

Laat ik nu gisteren toevallig een Modsukoshi hebben gekocht met diverse banden erbij, van Nasa tot de originele band en nog veel meer, ook de originele wp zit erbij en nog wat ander spul. 7 jaar oud/jong, Hoor ik er nu toch een beetje bij de familie van de Speedy’s of ben ik gewoon een sloeber met een modje, gelukkig niet met een motje :wink: Ik moet nog een NA maken, maar die komt er wel. En dan maar :hand_with_index_finger_and_thumb_crossed: dat ik mee mag huppelen in de familie.
Ik vind mijn modje zonder meer een toppertje, ook al is die nep :wink:

6 likes

Je bent gewoon belazerd Ferry!

3 likes

Ik ga nu heel zielig in een hoekje kruipen :cry: en lekker genieten van mijn Modje :wink: :+1:

3 likes

Tof verhaal,

Dit soort zoektochten maakt het maken van een collectie leuk.

Als je niet een kat in de zak koopt…

Bedankt :+1::ok_hand:

1 like

Wat een avontuur, geweldig! Mooi dat het allemaal uiteindelijk goed afgelopen is.
Geniet ervan, het is een pracht.

1 like

Wat een verhaal! Maar van harte gefeliciteerd met deze bijzondere NA :partying_face:

1 like

Welcome to the Jungle Tarzan !
Its a wild ride…

[Guns N’ Roses - Welcome To The Jungle]

Guns N’ Roses - Welcome To The Jungle

Goed gedaan man, en des te meer plezier ervan :+1:

1 like

Heel gaaf. Dedication!

1 like

Heel mooi verhaal en erg leuk om te lezen. Proficiat met de NA en veel draagplezier.

1 like

Tuurlijk, Omega verkocht toch zelf die losse platen !! Dan mag je er ook iets moois van maken vind ik. Net als Brabus en Singer dat doen… :sunglasses:

1 like

Wat een gedoe om een echte Mitsukoshi te vinden, ik denk dat je hier heel hard van gaat genieten.
Veel draagplezier toegewenst. :ok_hand:

1 like