NA! Van Modsukoshi naar Mitsukoshi, een krankzinnige uitdaging! 🤯

Interessant om te lezen en supermooie NA! Gefeliciteerd!:partying_face:

1 like

Wow. Je vraagt je wel af hoe vaak een mens wordt opgelicht, al dan niet onbewust, bij transacties met vintage exemplaren allerlei.

1 like

Ik heb nog steeds een zwak voor de BA345.0802 Omega Speedmaster met het bijzondere 861L uurwerk. Deze referentie had een oplage van 300 stuks en werd geproduceerd van 1980 tot 1988.

Laat daar nou ook mijn geboortejaar tussen zitten (ik denk dat je die wel kunt gokken lol). Dus dat kan nog een leuke zoektocht zijn. Helaas te duur voor wat je krijgt, want de wijzerplaat is niet massief goud en de band heeft holle schakels. Maar het is wel een leuke missie en het hoeft niet namelijk.

3 likes

Dank je! :pray:

Ik zou er niet teveel over inzitten. Dit is enkel een probleem bij een aantal modellen van de Omega Speedmaster begin 2000 en verschillende merken met de stone dials. Bij de meeste horloges loont het niet de moeite om onderdelen te gaan wisselen. Dat levert geen premium op of liefhebbers zien het meteen. En nephorloges pik je er sowieso wel snel tussenuit. Pas wel op voor de superfakes, maar dat is vooral bij Rolex een probleem.

Dat is inderdaad een groot probleem en het is vooral zaak je huiswerk goed te doen. Ik kocht pas mijn eerste vintage Speedmaster toen ik een groot netwerk aan kenners had. Zij weten je vaak te behoeden voor een miskoop. In het geval van de Mitsukoshi kon niemand helpen, behalve mensen met toegang tot het Omega systeem.

2 likes

Zelfs met mijn ADHD icm concentratieproblemen heb ik elke letter van je verhaal aandachtig gelezen.

Chapeau voor je doorzettingsvermogen! Erg mooie aanwinst, gefeliciteert! :partying_face:

1 like

nu wil ik er ook 1 , gefeliciteerd

1 like

Tof verhaal om te lezen! Wat een schitterend horloge, geniet er van!

1 like

Topperrrrr!
Prachtige foto’s ook!
Proficiat en geniet ervan!

1 like

Wat een waanzinnig mooi verhaal!
Het horloge is ook werkelijk schitterend.

Dit behelst alles en nog meer wat de horlogieliefhebberij is.

Complimenten!

1 like

Spanning allom :wink:

1 like

Wat een drive! Heerlijk avontuur dat nu ook onderdeel is van het horloge. Chapeau & enjoy!

1 like

Respect voor je volharding en zeker mooi. Ik denk dat ik zelf eerder was afgehaakt. Als ik ooit een horloge in dat segment kan/wil kopen weet ik wie ik als vraagbaak kan benaderen. Inspector @Watchstick_81
:wink:

1 like