Mooi verslag en gefeliciteerd met de aanwinst
Wederom hartelijk dank voor de leuke reacties!
Ik kwam vandaag toevallig een 2003 catalogus tegen, met daarin natuurlijk niet de Mitsukoshi (werd alleen via magazines etc. reclame voor gemaakt) maar wel de 3570.50 waar ik het over had.
Prachtig geschreven en wat een zoektocht. Geniet van dit mooie exemplaar.
De 3570.50 had blijkbaar een tweede kroon…
Proficiat!
Ik kwam voor de clickbait titel, maar was weer verrast door de uitgebreide info.
Dank daarvoor
Dat zoek ik op in de Nederlandse versie, wellicht staat ie daar ook in
Dank je wel! Een clickbait titel die zowaar de lading dekt
Dit is volgens mij uit de Nederlandse editie, want er zit ook een Nederlandse prijslijst bij. Er zijn jaren geweest dat ze wel Nederlandse uitgaven hadden, maar dat was volgens mij eind jaren '90. Daarna sprak iedereen in Nederland opeens Engels denk ik
Wat een avontuur. Erg leuk om te lezen!
Prachtig verhaal over je zoektocht! Bedankt voor het delen, weer wat bijgeleerd
Gaaf verhaal en leuke zoektocht!
Lijkt wel en scenario van en lange film met goed eind.
Helaas ben ik zelf niet zo voorzichtig.
Gefeliciteerd met deze bijzondere Omega.
Dankjewel voor het uitgebreide verslag van deze zoektocht met een happy end en de mooie foto’s.
Veel draagplezier gewenst.
Wat een toewijding in je zoektocht Het heeft je wel een prachtig horloge opgeleverd. Bedankt om dit zo te beschrijven en veel foto’s te delen. Veel plezier met deze aankoop
Gefeliciteerd Ferry. In ieder geval nu wel een echte Speedy Pro gekocht en het budget iets verder opgerekt!
Gefeliciteerd met deze echte versie! En een waanzinnige verzameling heb je inmiddels van de Speedy Pro!
Sodeju, wat een verhaal.
Gefeliciteerd!!
Iets zegt me dat dat niet gaat lukken haha!
De vraag is meer, wat zou je er eventueel nog bij willen? Qua wijzerplaten en complicaties is de bingokaart wel vol toch?
Als ik dit allemaal zo lees begin ik er niet aan om een horloge 2e hands te kopen.
Ik ben te veel leek en te veel van goed vertrouwen.