Erg gaaf! Schitterende uitvoering van de Speedy. Bijzondere reis, maar je creëert wel een hele toffe collectie voor jezelf!
Cool verhaal, cool horloge, uitstekende foto’s. Gefeliciteerd met deze fantastische NA, geniet er van!
Hartelijk dank iedereen!
Ik draag alles in de collectie! Anders zou het tegenstrijdig zijn met de Modsukoshi die juist in de kluis bleef liggen.
De gewone foto’s zijn gemaakt met mijn iPhone 16 pro (handig met de 48 megapixel lens) en een iPhone 11 met Moment macrolens. Een camera is maar een medium. De zonnige dagen hielpen erg goed mee om mooi licht te krijgen. De allereerste foto bovenaan dit topic is gemaakt op een kussen van de bank, met een waaier en Maneki-Neko die ik ooit uit Japan opgestuurd heb gekregen van een zakelijke relatie. Door het zonlicht dat door de vitrage viel, kreeg je dit licht.
.
Wow gefeliciteerd! Erg leuk om te lezen
Wat een gaaf avontuur!! Gefeliciteerd!!
Nogmaals gefeliciteerd, wat een avontuur!
Dank voor het delen van alle details, wijsheden, valkuilen, ervaring én de schitterende foto’s.
Fantastisch, wat een prachtige 3570 31. Ik heb met veel plezier je verhaal gelezen. Gefeliciteerd!
Waanzinnig. Wat een verhaal. Van begin tot eind het topic met spanning gelezen. Voor de Japanse verkopers moet dit ook schrikken zijn geweest.
Draag de Mitsukoshi in goede gezondheid @Watchstick_81
Wat een avontuur! Geniet van de aanwinst, en verkoop de verkeerde niet.
Wat een gaaf ding en wat een zoektocht. Bedankt voor het delen. Erg leuk en leerzaam om te lezen. Van harte met deze schitterende aanwinst.
Enjoy.
Prachtig verhaal en bedankt voor het delen !
Wat een ongelooflijk verhaal, ik had het waarschijnlijk halverwege opgegeven of genoegen genomen met…
Het blijkt maar weer dat de aanhouder wint. Een prachtige aanwinst voor je collectie, die ondertussen behoorlijk uniek is!
Geniet, en volgende week nóg meer!
Wat een verhaal . Gefeliciteerd met deze echte en prachtige NA
Mooie zoektocht met de nodige uitdagingen, maar laten we eerlijk zijn: wanneer een dergelijk exemplaar gewoon voor het oprapen lag neemt dat de begeerlijkheid ook grotendeels weg!
Gave aanvulling op jouw toch al bizarre Speedmaster collectie
Gefeliciteerd!!
Met plezier gelezen en met jaloezie gekeken naar de mooie foto’s! Eind goed al goed, geniet van dit bijzondere horloge
Wauw! Wordt altijd gesproken over dat de zoektocht leuker is dan bezitten. In dit geval leek dat niet zo… Maar het is je gelukt! Ook top dat je het zo in details deelt, zeer leerzaam.
De moeite van het zoeken geeft glans aan aan de vondst.
Gefeliciteerd en geniet er van
Heel mooi verhaal om te lezen, van harte met je succesvolle avontuur. En draag hem in goede gezondheid!
Gefeliciteerd! Bedankt voor het delen.
Het is geen Rolex he.
Mitsukoshi is het eerste panda model uitgebracht in wit/zwart op een Speedmaster. Ligt inderdaad niet voor het oprapen, maar heeft onder verzamelaars een hoge aantrekkingskracht vanwege de looks. Kleine oplage en alleen uitgebracht in Japan maakt het een niche van een niche. Dit in een tijd die niet te vergelijken is met nu.
Mitsukoshi is een japans warenhuis; zeg maar de Bijenkorf of de Harrods van Japan. Alleen te koop als je daar de boutique in liep.
de Mod lag voor het oprapen, en die was onder Speedmaster lovers ook zeer begeerlijk.
Wauw, wat een verhaal. Door m’n ADD ga ik zelden door de lange NA verhalen, maar in dit geval toch helemaal genoten van alles wat je neerpende. Heel leuk geschreven!
The chase is as good as the catch in dit geval, proficiat met je hele vette NA