NA : verloren belofte uit 1997 : eindelijk daar komt ie

Heb je een foto van de caseback?

Heerlijk horloge!
Hopelijk is het snel binnen :smiley::smiley:

Door @TagEd en zijn mooie NA topic was ik ook meteen verkocht en na een tijdje zoeken was ook mijn Tag Heuer 2000 binnen.

Quartz, lekker dun, twotone, opgelegde indices… nog steeds gaat die vaak met plezier om!:sunglasses:

2 likes

Mooi verhaal! :+1:
En we zijn benieuwd natuurlijk…

1 like

Gaaf verhaal! Geniet ervan!

1 like

De blauwe midsize 2000 duiker is echt een knaller. Ook eens naar gezocht en over getwijfeld. Maar kwam eerder een andere “Grail” tegen en die eerst gekocht.

1 like

Leuk verhaaltje en tof klokkie! Heel herkenbaar, zeker met X to the Z en de Koopgoot erbij ^^

1 like

Nog niet ! Verkoper is op vakantie. Stuurt volgende week meer foto’s dus dan weten we meer.

1 like

Succes met wachten, het is het waard!

Getekend: iemand die in 1997 van vloeibaar naar vaste vorm is gegaan

4 likes

Heerlijk verhaal om te lezen en mooie NA! Beide moet je vaker doen (kopen en schrijven)!

1 like

Hopelijk komt er nog een leuke entertaining NA post . Zelfs als het een lemon is dan schrijf ik er wel over :slight_smile: ben geen @Fate_Amenable_To_Change dus de achtergrond info van het merk en het model laat ik wel beetje bij de oppervlakte. En anders @TagEd ff een berichtje sturen :joy:

2 likes

Nadeel van dit horloge is dat het een heel slecht HF horloge is, want op de foto krijg je hem nooit zo goed als ie in het echt uit ziet

1 like

Mooie cliffhanger :slightly_smiling_face: Ik hoop dat het je gelukt is!

1 like

Wat een beuker!

1 like

Geweldige aanwinst na zo lang jagen! Geniet er van!

1 like

Mooi verhaal, net of je mijn stuk schooltijd in Rotterdam beschrijft :smile: alleen patatje van Burger King vervangen door Bram Ladage :smile: heel mooi horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Ja de Bram was ook populair , kalfs kroket ! Maar de burger king staat me meer bij omdat ze toen het recept van de frieten hadden aangepast. Was er gratis friet.

Dus ik ben 10 keer geweest met onze vriendengroep allemaal jassen en petten omwisselen zodat we niet opvielen ( volgens mij herkende de kassa medewerker ons meteen elke keer ) :joy:

Nou, dat hoop ik ook: dat er nog een leuke NA komt, maar op basis van dit leuke verhaal komt dat vast goed.
Qua stijl lijkt het wel wat op, @Fate_Amenable_To_Change hoor. De geschiedenisles moeten we dan maar zelf opzoeken… Huiswerk :wink:

Gefeliciteerd alvast!

2 likes

Goed verhaal! De mooiste aankopen zijn altijd die met een geschiedenis. Benieuwd naar de foto’s als je hem binnen hebt.

1 like

Voor wie geïnteresseerd is er staat er nog eentje op eBay in goede staat : Vintage Tag Heuer 2000 Professional, Ref. 972.613, 80’s, 35mm, Great Condition. | eBay

Wel met het gekleurde logo dus daar moet je van houden !

Absoluut wel gelukkig! :smiley:

Leuk verhaal en wat een toeval overigens dat je die vriend nog weer ergens tegenkwam.

Thanks en zie uit naar na na deze pre-na. :smile:

1 like