Één like voor het horloge en eentje voor my own summer
Gefeliciteerd, heel leuk verhaal en een super tof horloge met een verhaal.
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de echte NA. heb ook wel eens naar dit model gezocht, maar ook snel weer opgegeven
Mooi verhaal om te lezen.
Gefeliciteerd alvast met je NA!
Leuk verhaal ook!
Tof en goed verhaal. Blij voor je. Ik wacht rustig op het NA topic
B&O Watches. Hoef je niet verder te zoeken.
@Luxata , ik kom zo even op je NA terug. Zit nu even met een biertje buiten een boekje te lezen.
Proficiat, vind je het niet jammer dat je hem nu straks echt hebt. De zoektocht is eigenlijk het leukste
Heel veel draagplezier voor straks
Goed verhaal, hoop dat hij nog een beetje knap is voor z’n leeftijd.
Benieuwd naar de foto’s om je pols.
Veel draagplezier voor straks.
Gefeliciteerd
Nouja weet je daar denk ik op het moment niet over na. Deze komen zo zeldzaam langs dat ik eigenlijk geen andere keuze had.
Ik heb wel andere maar die ga ik langzaam maar verkopen. En met lege plekken in de box komen er weer nieuwe horloges op mijn pad. Ja het is jammer dat de chase voorbij is (afhankelijk van de staat van het horloge). Ik zal nog wel een tijdje zoet zijn met het in nieuw staat brengen van het horloge.
Ik wil nog steeds een glashutte pano en een grand Seiko. Maar dit soort dingen zijn gewoon onbetaalbaar. Wie weet ben ik over een jaar dood ? Beter nu genieten wanneer je kan
Tof verhaal , tof horloge. Gefeliciteerd en geniet ervan!
Dit wat jij nou omschrijft heb ik met een Tag Heuer Formula 1. Mijn al time favorite die ook nooit meer weggaat
O.k., @Luxata , allereerst natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met deze heerlijke NA!
Verder, erg leuk verhaal; ik word enthousiast van jouw enthousiasme!
En herkenbaar ook: ik was begin jaren '90 (ook) aan het loeren naar al die mooie TAG Heuers en zodra ik m’n eerste serieuze baan had, kocht ik er ook een: een 1500, die ik nog steeds heb, trouwens.
Ook ben ik nog steeds groot fan van de (TAG) Heuer 2000. En ik heb er dan ook vorig jaar een gekocht; een two-tone, en draag 'm echt veel. Ben er gewoon gek op: draagt lekker en ziet er super uit, vind ik in ieder geval.
Destijds ook een NA-tje geschreven, met wat back-groundinfo. Misschien leuk om even te checken.
Ik wens jou in ieder geval net zoveel plezier van jouw 2000 als ik heb van de mijne. Dan komt het helemaal goed!
Gefeliciteerd met die mooie Tag! Fijn dat zo’n lange zoektocht beloont wordt maar ik hoop dat je hier een grapje maakt, toch?
Haha ja beetje voor het verhaal. Als ik met haar salaris een horloge moest kopen houdt het bij een snoep horloge op. Maar we delen wel alles dus een beetje grotere aankopen daar overleggen we wel over. Maakt niet uit of het 500 of 5000 euro is.
Mooi man. Een echte BNA
Alvast gefeliciteerd met de Tag Heuer Moondust!
Mooi verhaal.
Tof dat je je graal en kon bemachtigen.
Geniet ervan!
Heerlijk verhaal en herkenbaar, de 2e klas was ook voor mij een struikelblok om dezelfde redenen , en toffe incoming
Heel gaaf ! Maar wat me opvalt is dat bijna alle prof 2000 hun lume pip kwijt zijn. Is dat een beetje makkelijk te fixen of is dat verloren zaak ?
Dat is prima zelf te doen of gewoon laten doen bij de service.
Hier nog een link naar TAGHeuer over de historie van dit merk.
Hebben ze heel leuk gedaan