NA: verrassing 🥳

Geweldig verhaal!! Wat een toewijding, miss @Darwin! :fire::raised_hands::sunglasses::muscle::ok_hand:

2 likes

Wat een lief verhaal!

Die moet je nooit meer weg doen!

2 likes

Mooi icoon die Doxa! En ook nog eens met de iconische kleur wijzerplaat. Heel leuk dat je partner al die moeite heeft gedaan om je te verrassen. Echt een mooie actie!

En ook gelijk een dagje Blijdorp eraan vastgeplakt zie ik. Hopelijk heb je daar ook de poffertjes geprobeerd. Zo lekker als ze daar zijn, heb ik ze nog nergens gegeten!

2 likes

Mooi verhaal. En mwat een cadeau! Dat wordt een blijvertje.

2 likes

Mooi verhaal en gefeliciteerd met die gave Doxa

2 likes

Wow, wat een mooi verhaal! Gefeliciteerd met je partner! :ok_hand: (De Doxa is ook top :+1:.)

2 likes

Eerst en vooral bedankt iedereen voor de fijne reacties​:pray:! Ze overweldigen me danig. Ik kan niet wachten om samen met haar en de doxa op vakantie te gaan in de nabije toekomst :smiling_face_with_three_hearts: meer foto’s volgen zeker!

6 likes

Dat zijn de betere verrassingen! Gefeliciteerd met je verjaardag, NA, volhardende en hobby-begrijpende partner & je progressie qua “verlichting”.

2 likes

Wow, dat is echt een verassing. Proficiat

2 likes

Wat een mooie verrassing @Darwin en gefeliciteerd met je mooie Doxa, Colnago. Wat je noemt: “Een echte feelgood story” :smiley:

2 likes

Prachtig man, deze unieke verrassing :ok_hand: :+1:

2 likes

Leuk verhaal, veel plezier ermee!

2 likes

Mooie actie! Gefeliciteerd met zo’n vrouw/vriendin! En met de Doxa natuurlijk :+1:

2 likes

Dat heeft ze top geregeld. Veel plezier met je Doxa en proficiat nog.

2 likes

Supervet dit… :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Nice, en gefeliciteerd met vrouw èn horloge! :ok_hand:

2 likes

Koop dan!

Moet ze wel snel zijn. :rofl:

3 likes

Kijk!
Dat is een vrouw om zuinig op te zijn!
Doxa mag je gewoon keihard botsen die kan wel tegen een stootje😉

2 likes

Prachtig horloge. Gefeliciteerd met jouw verjaardag en met jouw partner. :smile:

2 likes

Wat een topper. Geldt zowel voor de dame die dit geregeld heeft als voor de Doxa!

2 likes