Wel normaal maak ik geen topics over NA’s, maar deze is voor mij wel heel speciaal dus hierbij het relaas:
Het zit zo: het zal een dikke week geleden zijn dat ik na het eten zat te scrollen in het blauwe deel hier. Toen ik de doxa van @Beacher te koop zag staan deed ik wat veel mede forumleden -hoop ik- doen, namelijk mijn lief de foto’s van die advertentie tonen omdat ik hem zelf wel leuk vind en haar mening wil horen. Maar @Kad jij weet dak ik geen horloges meer koop tot ik die 25kg kwijt ben,we zitten aan 12kg ondertussen, dus was ik dat ook niet van plan. Enkele dagen later zag ik wel nog dat de doxa verkocht was. Ik had er vrede mee net omdat ik mezelf een koopverbod heb opgelegd. Vandaag had mijn lief een dag geregeld om mijn verjaardag te vieren. Ik wist helemaal niet wat zou gebeuren, enkel dat we 200 km moesten rijden om om 11h mijn cadeau op te gaan halen. We kwamen iets na 11 aan bij een restaurant ergens aan de rand van Rotterdam. Daar zat een man aan een tafeltje -bleek later @Beacher te zijn - met een doos in een zakje gestopt. Bleek daar een 'doxa sub 300T professional’zoals een lang vervlogen RLC het voluit gezegd zou willen hebben in te zitten. Dat was dus het cadeau dat mijn lief voor me geregeld had.
Hoe ze te werk was gegaan: ze had stiekem een HF account aangemaakt om zo snel mogelijk met @Beacher in contact te komen. Zoals nieuwe leden vast wel weten, en oudgedienden al lang vergeten zijn, gaat dat niet zo heel snel. Het account moet door de bevoegde instanties goedgekeurd worden, en dan ben je nog niet TL-1 en kan je geen privé berichten sturen, dus moest ze zo veel mogelijk gezever lezen van wat hier zoal geschreven wordt, en geloof me, voor iemand die een leven heeft naast horlogeforum kan je wel zeggen dat hier erg veel gezeverd wordt . Over toewijding gesproken!
Maar het is haar dus gelukt om in contact te komen met beacher en de deal te maken die me vandaag van mijn sokken zou blazen. Kijk dan!
Bedankt voor de onvergetelijke dag en het prachtige cadeau @Darwin. Ik zie je graag tot in de oneindigheid
Ik sluit deze graag af met dit liedje