Kratos
2 september 2024 om 09:34
1401
Eerste keer dat ik dit topic open, maar ik zit er klaar voor hoor
1 like
HansT
2 september 2024 om 11:28
1403
Het ziet er perfect uit met het schilderij van de blije beer👍🏻
3 likes
Timo9
2 september 2024 om 19:30
1405
Is dat het V.I.P dek waar je een plek ( in de puzzel ) kan kopen ?
1 like
Jurk
2 september 2024 om 23:29
1406
Hierbij het beloofde deel. Elke aflevering zal er een stukje bij komen en tezamen de puzzel vormen.
Deze week in het café:
Wat een takkenwerk
[cffe28fdf44b62f776b6a7827e55ddd2]
Het begon een aantal jaren geleden. Ik zag dit onderstaande model op internet voorbijkomen en was verkocht, deelde dit met @lassale en @Climholland en zocht vaak naar een te koop staand exemplaar. Tevergeefs. Vaak was de band verwijderd, de kast totaal verziekt of de wijzerplaat onherstelbaar beschadigd. Op zekere dag kreeg ik een foto van ons aller Clim ( die wist van mijn zoektocht) waarbij hij quasinonchalant zijn nieuwe vondst toonde. Wel alle balansbrugge…
Nou heb ik het nog makkelijker voor jullie gemaakt…
Ik snuffel graag door 't blauwe gedeelte van deze site, maar de zoekfunctie is erg traag en door alle “UP!”-meldingen (die ik zelf ook plaats) is 't toch lastig om nieuwe aanbiedingen te zien. Tevens vind ik plaatjes leuker dan tekst.
Dus heb ik heel slecht wat in elkaar gedraait waardoor je wat makkelijker door 't aanbod heen kunt:
https://blauwzoeken.911822.xyz/
Elke 6 uur wordt 't aanbod vernieuwd. Het toont standaard de meest recente 25 posts. Alleen 't eerste plaatje en de titel. Wil je …
Gandhi Jaap
Gaat over @SuperC die mij de Breitling weer terug verkocht nadat ik spijt had.
Dus jij vindt dat JPM teug moet?
https://www.horlogeforum.nl/t/rolex-only-xxx-deel-11/524601/231?u=jurk
Al die stereotypering die je als vrouw met een horlogehobby over je heen krijgt…
https://www.horlogeforum.nl/t/rolex-only-xxx-deel-11/524601/82?u=jurk
Zonder die hobby zit je opeens ook 200km in de auto…
Wel normaal maak ik geen topics over NA’s, maar deze is voor mij wel heel speciaal dus hierbij het relaas:
Het zit zo: het zal een dikke week geleden zijn dat ik na het eten zat te scrollen in het blauwe deel hier. Toen ik de doxa van @Beacher te koop zag staan deed ik wat veel mede forumleden doen, namelijk mijn lief de foto’s van die advertentie tonen omdat ik hem zelf wel leuk vind en haar mening wil horen. Maar @Kad jij weet dak ik geen horloges meer koop tot ik die 25kg kwijt ben, dus wa…
Mooi was die tijd hè!
Tjonge jonge jonge,
Ik weet niet hoe en waarom ik het gedaan heb maar ik heb dus wat gekocht.
Ik neem jullie mee op avon… nee joh doe normaal. Ik ben op mijn telefoon en ik heb echt geen inzicht om hier een heel verhaal neer te gaan plempen.
Doe het toch wel een beetje.
Anno 1997 op de middelbare Montessori in Rotterdam Blijdorp. Iedereen droeg Helly Hansen zeil jassen en timberlands. Pelle pelle broeken en veel FUBU. Muziek voor de sfeer:
[ - YouTube]
En deftones kwam net uit …
Yep dat kan
7 likes
Lekker @Jurk !
Nachtwerk geworden, maar tof gedaan
#freeJPM
3 likes
Colnago
3 september 2024 om 03:43
1410
Prachtig Jur! Ik kan er mijn vriendin met wat fantasie best in herkennen . Die helm die ze draagt is geen overbodige luxe, na 1 wijntje staat ze op haar kop.
3 likes
Rvd
3 september 2024 om 04:00
1412
Prachtig gedaan man:grinning:
1 like
Anthony
3 september 2024 om 04:18
1413
2 likes
APMV
3 september 2024 om 04:24
1414
Vakwerk weer Maar waar is muis?
2 likes
APMV:
Maar waar is muis?
Ik denk bezig met zijn kettingzaag in de kelder, aan het achterhalen wie de vlagger is
4 likes
Jero1
3 september 2024 om 05:25
1416
Hij is weer geweldig @Jurk
Yay! Ik heb een Jurk cartoon gehaald. Dat daar nog geen HF badge voor is…
2 likes
Ik mis de chainsaw muis, surprise mf🤣 en draagt een … breitling😂
2 likes
Forse zaag stoelpoot zagen dan he🤣
1 like