Het Grote incoming topic Deel X

Mooi stelletje Edifices bij elkaar Koenta. :+1:

1 like

Gefeliciteerd :clap:, staat geweldig en met een onvergetelijk verhaal :innocent: :orange_heart:.

2 likes

Bedankt, vond ze er op plaatjes wel leuk uit zien. Nu nog kijken of ze in het “echt” ook bekoren :joy:

1 like

Atlantic worldmaster original, wanneer die binnenkomt is afwachten. Die Zwitsers zijn niet zo snel :wink:

19 likes

Zeker. Ik ben al geen flipperaar maar ook al zou ik het zijn dan moet deze natuurlijk blijven. Zal waarde blijven hebben ook mocht de hobby me niks meer doen :blush:. Nogmaals bedankt!

3 likes

Maakt ons wel benieuwd!

3 likes

Dat is een verhaal van @Colnago en @Darwin. Het was een eer en genoegen om er een rol in te spelen, en deze Doxa over te dragen :orange_heart:.

1 like

Kijk hoe lekker uitgelijnd de schroeven staan!
Het kan dus wèl gewoon zonder al teveel moeite en kosten. :fire:
@SwissToni

3 likes

99% kans dat het geen echte, functionele schroeven zijn. Maar je houdt in elk geval goed vol, da’s ook wat waard.

Mooi horloge trouwens, @CitizenX!

3 likes

Gaaf Vincent !

1 like

Bedankt G :pray:

1 like

Deze is vandaag binnen gekomen.
Gekocht voor mijn zoon :blush:

Timex Space Invaders

Speelt een deuntje als je het start/stop knopje langer indrukt :smile:

Ik weet alleen niet hoe ik de datum aan kan passen naar dag-maand i.p.v. maand-dag.
Iemand tips?

18 likes

Gewoon doen!

Vind het een betere aanvulling op je collectie dan de Seiko.
Staat ook veel beter bij je James May shirts (waar ik ook fan van ben trouwens).

1 like

Ik vrees met grote vreeze dat Daniel bij me terug is gekomen, en een deal is een deal. Dus dat is slecht nieuws voor de Breitling. Nu moet ik zeggen dat ik het idee nog steeds cool vind. Misschien verkoop ik de SPB ook wel, en kijk ik de rest even aan, en kom ik bij @Ojjz terug als hij 'm tegen die tijd nog heeft.

Met een Ferrovie dello Stato, Marinemaster en Kurono onderweg moet ik even niet bij m’n vrouw aan komen over een nieuw horloge op dit moment.

7 likes

Wat geinig idd zeg! :joy: :+1:

1 like

Lang geleden besteld, maar nu is ie incoming! Als ik van vakantie terug ben ga ik hem direct ophalen!

40 likes

Hij schijnt weer op voorraad te zijn. Morgen komt DHL langs . :pray: :+1:

31 likes

De groene mag blijven. Heb nog een ander horloge met witte wijzerplaat die ik mooier vind.

Zeer leuk horloge voor zijn prijs, lekker dun.

De groene wijzerplaat heeft een sunburst, maar alleen bij veel zonlicht. Binnen ziet deze er egaal groen uit.

24 likes

Ik moet nog even geduld hebben, maar vast pre kiekjes doorgestuurd gekregen van de SBGS003 uit mijn geboortejaar:

33 likes

Pfoe erg mooi!

1 like