NA: verrassing 🥳

Ontroerend mooi! Van Harte gefeliciteerd!

De Doxa is ook mooi….

2 likes

Wat een top actie @Darwin ! En wat geweldig voor jou @Colnago :orange_heart:!

2 likes

Gefeliciteerd !
Mooi horloge mooie kleur

2 likes

mooi! zo heb ik mijn Seiko MM200 GMT recent aan de vrouw van een Zeewoldens HF lid verkocht, ze vertelde dat ie er zwaar de pest in had toen ik hem voor haar op gereserveerd had gezet :sweat_smile:

3 likes

Wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je mooie horloge en, niet in de laatste plaats, zo’n fantastische wederhelft!

2 likes

Dat ze geweldig is had ik al even door, maar dit had ik helemaal niet zien aankomen

:grin:

Het groen van die seamaster is een pak subtieler dan van mijn anordain kan ik wel zeggen, ik had het echt niet door. Ben ook helemaal niet goed in forumnamen onthouden :sweat_smile:

Dat is ze zeker Arjen, bedankt :pray:

:white_check_mark::white_check_mark::white_check_mark:

:100:

Jip dat was inderdaad de achtergrond en deel 2 van de dag. We zien beiden erg graag beestjes. Een erg mooie tuin met veel respect voor de dieren.

:innocent:

Heel fijn je te ontmoeten. Bedankt om er tijd voor vrij te willen maken🙏

Dromen mag Gerard :wink:

Het is de naam van haar paard, de keuze was snel gemaakt denk ik.
Dat gebeurt allemaal onder mijn ogen en ik heb het niet eens door :sweat_smile:

:smile: Thanks Anthony!

:joy::joy::joy:

Dat mag ze helemaal zelf laten zien, maar ik kan je vertellen dat ze smaak heeft :ok_hand:

Deze zullen ze van mijn koude afgehakte pols moeten trekken, oef hoe zei je dat ook al weer @Fate_Amenable_To_Change ?

Helemaal hoe ik mijn doxa diver voor ogen had :star_struck:

Klopt, indrukwekkende aquarium hebben ze daar. Poffertjes heb ik aan me voorbij laten gaan. :zipper_mouth_face:

16 likes

Geweldig verhaal en topactie! Gefeliciteerd met je vriendin, verjaardag en mooie NA!:partying_face::champagne:

2 likes

Huhhhh???:rofl::rofl::rofl:
Moet echte liefde zijn, dus 2x gefeliciteerd :ok_hand:

2 likes

Je vrouw is een topper :trophy:

2 likes

Topverhaal, topvrouw

2 likes

dat is wel echt een apart verhaal :ok_hand:
dit zie je niet zoveel, iemand die zoveel moeite doet om toch een bepaald doel te bereiken. :+1:
dat op zichzelf is ook een viering waard :slightly_smiling_face:
en om terug op het horloge te komen, alweer een beauty :star_struck:
draag hem met plezier

3 likes

Bijzonder leuk verhaal en een mooi gecreëerde dag voor je verjaardag!

Gefeliciteerd met de mooie Doxa en vooral lieve vrouw!

Koester beide!

2 likes

Wauw dat is echt heel cool. Lucky you! Gefeliciteerd met dit prachtige cadeau en dat je deze dame in je leven hebt :partying_face:

2 likes

Welkom bij de Doxa club!! En wat een vet kado van uw lief :sunglasses:

2 likes

Hey Colnago, wat een leuke verrassing zeg!!! heel veel plezier met je mooie DOXA!

2 likes

Dat bovenal :hugs:

Thanks Wouter. Daar was ik al bij, al vergeet ik zelf ook altijd dat het een doxa is :sweat_smile:

Thanks man :pray:

8 likes

Mooi verhaal en horloge Vincent.
En deze vrouw moet je koesteren en nooit meer laten gaan, want ze zijn zeldzaam.
Veel draagplezier gewenst met deze zomertopper maar dat gaat wel goed komen denk ik.

2 likes

Mooi verhaal om te lezen.

2 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:
Mooi verhaal!

2 likes

Zeer lief van jou lief :+1:, geniet ervan :wink:

2 likes