NA: Very Rare Moser 🐉

Alles gelezen hoor, jaloersmakend hoe jij een horloge weet te beschrijven :smiley:. Voor een leek (zo noem ik mij nog steeds) wel even door je tekst moeten worstelen maar zeker de moeite waard om te lezen. Heel slim om er geen swiss made op te zetten, geen druk vanuit Zwitserland en je eigen keuzes kunnen maken. Ben het met je eens, het is Olijfgroen! Door jou verhaal natuurlijk goed gaan kijken of er echt nergens een rechte lijn is te ontdekken, nope alles vloeiend rond.

De witte letters op de dial vind ik persoonlijk niet storend maar dan zou ik het moeten vergelijken met de gestampte merknaam. Mooi ook het gebolde glas, niet te bol precies goed passend bij deze Moser. Dan de band, mooi afgewerkt met elke link een kromming. Een glidelock zal best wel niet lang op zich laten wachten.

Wat anderen ervan vinden is toch boeien, het is gewoon een heeeel mooi horloge waar veel tijd in is gestoken.

Nu doe ik hetzelfde als jou, een lap tekst maar dat verdient dit horloge dan ook :+1:

Stiftaf, kan er nog wel veel op reageren maar dan lees je mijn bericht weer niet.

In ieder geval een heel mooi horloge en imo elke cent waard, het is niet alles Rolex wat de klok slaat. Hierbij mijn felicitaties met dit mooie horloge en wens je er heel veel draagplezier mee :+1: :ok_hand:

1 like

Wat een ding zeg, prachtig! Respect dat je deze keuze hebt gemaakt; wat mij betreft de juiste! :slight_smile:

1 like

Wow, wat een schitterend horloge🤤
Geniet ervan!

1 like

Van harte! Exceptioneel mooi :love_you_gesture:

1 like

Bijzonder (en) fraai zeg. Volgens mij blíjf je hier naar kijken. Ik wel, en ik zie enkel de foto’s :joy:. Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd! Kwam het horloge laatst nog tegen in een horloge filmpje van een andere verzamelaar. Ontzettend mooi!

1 like

GE.WEL.Dig!

1 like

Wat een prachtig horloge! Van harte gefeliciteerd! Ben heel benieuwd naar deze in het echt! Supervet man!!

1 like

WOW! Heel erg fraai!

1 like

Wat een knaller. Schitterend :heart_eyes:

1 like

Ik heb een enorm zwak voor dit merk. Gefeliciteerd met deze ontzettend gave aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier :+1:

1 like

Ik vind hem heel vet :slight_smile:
Bandje is subliem.
En Moser is sowieso een cool merk.

Veel plezier ermee :fire::point_up::partying_face:

1 like

Heel aangenaam introducerende lap tekst, waarna de verwennerij met een bups foto’s volgt. De betere NA. In meer opzichten. Gefeliciteerd en veel draag- en aaiplezier!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

Wonderschoon, H. Moser behoort echt tot de nieuwe top samen met merken als Bvlgari en Czapek.
De stroomlijn is ook mooi, ik had hetzelfde gevoel bij mijn IWC Porsche design, ligt als gegoten om de pols.
proficiat :+1:

1 like

Prachtig horloge! Geniet ervan!

1 like

Klasse zeg!! Echt… Gefeliciteerd met prachtige NA.

1 like

Ik denk ook hem. NL naam in elk geval.

Ja, ware het niet van douane issues, ze brachten m persoonlijk mee

Klooien met pinnentjes er uit hameren. Maar links zijn heel kort. Er blijken zelfs halve en anderhalve te bestaan. Toch stip je hier grootste punt van kritiek aan, geen makkelijke verstelling

Super! Alles die anders is: :+1:t4:

Mja, particulier kopen blijft gevaarlijk. Ik doe t nooit meer. Ze spelen wel scheidsrechtertje maar das n wassen neus. Alles hangt af van goodwill verkoper. Maar Moser heeft idd hier bail out gedaan. Klant erbij, slim dus

Gas is ook duur. Wordt gewoon kou lijden deze winter, meer niet en duimen dat er geen kindjes bijgemaakt worden tijdens t warmhouden :cold_sweat:

Juiste omschrijving. Zo voel ik m ook. Thanks!
En voordeel: weinig boefjes gaan m herkennen.

Jawel hoor, bedankt voor je reactie

Hopelijk gauw in De Gouw aka Twente. Waar Duitsers gewoon Nederlanders heten toch?

Het zijn jonge coole gasten met inderdaad een sterk merk met heritage, kunnen zich wat branie permitteren. Geen (start up) investeerders in hun nek. Je zou t er wel mee kunnen vinden denk ik.
Wist je dat de ouwe Moser zodanig rijk was dat ie die Amerikaan die n International Watch Company wou stichten naar Schaffhausen lokte met doekoe? HQ iwc ligt aan het Moser Plein. Anyway…

@al de rest: thanks!!!

7 likes

Prachtig!

1 like