NA: Very Rare Moser 🐉

Prachtige NA, gefeliciteerd. Uniek design, dial kleur en bracelet. Geniet ervan

1 like

Werkelijk prachtig!:star_struck::ok_hand:

1 like

Heel speciaal, echt top :ok_hand: :+1:

1 like

Mooi hoor proficiat.

1 like

Geweldig! Heel gaaf. Vind vooral de dial en de band subliem. Veel plezier met deze karaktervolle knaller.

1 like

Heel erg gaaf!

Genieten :blush:

1 like

Mooi te lezen dat hij zo snel terug binnen is! De service is blijkbaar ook ik orde dus. Het blijft een waanzinnig mooi stuk en toch anders dan al de rest. Op een manier waarop enkel Moser dat kan :+1:

Nu eindelijk genieten! Pas op van de krasjes :wink:

1 like

Heerlijk horloge! Veel draagplezier :slight_smile:

1 like

Wow wow wow, super tof!

Ten eerste, gefeliciteerd. Ten tweede, als er ooit een gtg is waar je deze naar mee neemt, dan hoop ik van de partij te zijn, dan wil ik het aaien wel even van je overnemen :sweat_smile:

1 like

Zo zeg! Wat een prachtig verhaal én horloge.

De passie straalt er van af. Wetende dat je hier al heel een hele tijd mee in je hoofd rondliep maakt het wellicht nog bijzonderder.

Geniet ervan en hoop hem in het echt een keer te kunnen bewonderen!

:beers:

1 like

Epic! :ok_hand:

Als het kan, gewoon doen. Screw it. Niet eens echt opvallend in eerste instantie, maar dat zijn de mooiste uiteindelijk. :relaxed:

1 like

Gefeliciteerd, dit is echt een klasse apart!
Wat een details👌

1 like

Nou daar ben ik maar even voor gaan zitten, me glas maar even bijgevuld halverwege het verhaal. Dat leest alrijd een stuk prettiger. Dank voor je mooie verhaal. En wat een super horloge. Geniet ervan en draag hem met trots. Heel veel plezuer ervan. :champagne:

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst! :blush: :+1:

1 like

Heel mooi :ok_hand: Gefeliciteerd
Ik had hem zelf al een keer gepost in de rubriek ‘wat had je willen dragen’ dus mijn meug is het zeker!

1 like