NA Victorinox INOX Titanium

Mooie Victorinox inderdaad!
De 3D chapter ring op de dial is zeker geslaagd.
Is de Titanium kast blasted of zie ik dat weer verkeerd :smiley:? Mooie kleurstelling, donkerder grijs icm de oranje accenten.

1 like

Mooi !!!

Cool horloge inderdaadā€¦bandje iets te ā€˜ā€˜gekke Hollandse supportersā€™ā€™ maar verder :+1:

image

bandje mag wel een gaatje losser volgens mij :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb deze vandaag gezien bij Puur in Waalwijk. Toffe klok.

1 like

Ziet er mooi uit!!
Mocht het bandje echt niet soepeler worden kan je het met heel heet water en zelfs kokend water nog proberen.

Veel draagplezier!!

1 like

Iedereen bedankt voor de positieve woorden! :hugs:
Ik ben aangenaam verrast door de pasvorm en de kleur van het titanium. Het mooie donkergrijs met het oranje doet het goed. Volgens mij is de normale kleur en textuur van dit soort, grade 2? De aansluiting van de band is mooi door het rechte stuk tussen de lugs, inderdaad gapless! Ik weet niet of de heet water truc het rubber soepeler maakt of meer in vorm brengt? Ik geef het wat tijd.
Iemand enig idee van de toegevoegde waarde van de bovenste schaalverdeling op de chapterring? :thinking:

2 likes

Ik vermoed geen. Snel geteld is het een 180 verdeling over de gehele cirkel. Behalve een kompas indeling kan ik mij niets bedenken :rofl:

1 like

wat zijn de adressen waar ze goedkoper zijn dan de listprijs?
zit er nu ook naar te kijken :smiley:

Uhmā€¦even Googlen? Moet relatief makkelijk te vinden zijnā€¦

in NL zo te zien volle mep. amazon iets goedkoper.
jomashop scheelt de helft echter import kosten etc. en vanuit buitenland

Dus kijk naar Duitsland en UKā€¦

1 like

Mijn beste,

Weer eens een ā€œanders dan andersā€ horloge!!
Ziet er bijzonder mooi uit. Ingetogen en toch voldoende uitstraling!!
Ik wens je er een aangename tijd mee!!

En voor straks: ā€œBuona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze kloeke aanwinst. Veel plezier ermee!

Ik ben zelf best een fan van titanium horloges en de rubber band combineert heel fraai, maar door de grijze wijzerplaat vind ik het als geheel toch net te grijs dus voor mij is dit hem niet. :thinking:

1 like

Ik heb nog een groene liggen, met groene strapā€¦amper gedragen. Geen beschadigingen. Mag weg, hoeft niet:)

Gefeliciteerd met je NA, ziet er goed uit :+1:

1 like

Heel mooi!

1 like

Lume? :heavy_check_mark:


Leuk detail is het logo in Lume :smiley:

9 likes

Hoe is de duur ervan? Is hij gedurende de nacht nog zichtbaar of ebt 't snel weg?