NA Victorinox INOX Titanium

Geen idee eigenlijk, ik slaap 's nachts en het horloge gaat in de kist. Het is geen Seiko Lume…

1 like

Bij mijn skx is hij tegen de ochtend nog zichtbaar, maar minder dus. Daar was ik benieuwd naar. Mooi horloge.

1 like

Zeker een leuk ding! Van harte en veel draagplezier :slight_smile:
Ik ga eens even snuffelen, vond ze wel leuk maar groot dus ik ga die 37 eens bekijken.

1 like

Ze zijn nog in de aanbieding…

1 like

Erg mooie en frisse klok. Ben zelf ook wel fan van een grijs/oranje combo en dat komt hier ook fantastisch tot zijn recht. Zal vast heel soepel dragen door het titanium.

1 like

Zaterdag ben ik in Roermond. Als de prijs daar vergelijkbaar is en de blauwe titanium is aanwezig dan neem ik hem mee.
Anders eind volgende week even bestellen. Bij dot horloge hoef ik geen complete beleving van de horloge zaak. Dit is een hebbe gevalletje. Dus dan is de juiste prijs belangrijker.

Ik ben benieuwd.

1 like

Nice, mooi klokje door het titanium! Veel draagplezier!

1 like

Heel mooi horloge, bijzonder en stoer. Geniet ervan!

1 like

Roermond de outlet?

Heb daar onlangs mee gebeld en het inox model is daar niet te koop. Wellicht is daar verandering in gekomen in nog geen maand.

Ja daar. Ik moet toevallig even bij de outlet roermond zijn voor wat offertes en dus maken we er maar meteen een shop dagje van. (Dus ga nu even ochtendje werken om shop centjes te sprokkelen)

Ik heb alleen even online gekeken of victorynox ook aanwezig is bij de outlet en dat is het geval dus.

Jammer dat ze er geen horloges verkopen.
Maar we gaan het zien, loop er gewoon FF binnen.

Thanks voor de info iig

Ik hoop voor je dat het er wel ligt. Werkse en maak er een heerlijke dag van. Er is in elk geval genoeg om je centjes weer aan te spenderen (kijk even op de website voor actuele acties om je mentaal voor te beteiden).

1 like

Haha, UV led er op en snel een foto gemaakt? Die lume is altijd zo weg bij de Inox. :wink:

Wel een gaaf ding!

1 like

Zeker gaaf

1 like

Ze verkopen daar wel horloges, maar geen INOX.
iig de laatste keer dat ik daar gecheckt heb…
Dus wees niet teleurgesteld als er geen INOX is.

1 like

Cool, ze hebben ook een datumloze 37mm versie van de Inox, dat wist ik helemaal niet.

1 like

Ik help graag anderen op dit forum…:face_with_hand_over_mouth:

1 like

Like i said inox neen horloges ja (helaas)

Heerlijk dit informatieve forum!!

Veel plezier vandaag en iedereen gefeliciteerd met Willem

1 like

De I.N.O.X. V inderdaad. Victorinox presenteert deze als damesmodel en de winkels nemen dit over. Als je dan de herenmodellen bekijkt komt deze niet voorbij scrollen. Wat mij betreft had Victorinox beter 37mm als unisex (of genderneutraal) kunnen presenteren.

1 like

Hoi GMT, ik ben op zoek naar dit horloge. Zie dat jij deze uiteindelijk in je collectie hebt gehouden? Krijgt hij nog voldoende polstijd? Of sta je alsnog open voor verkoop? Mvgr, Lennard